Inlägg från: Humledumle |Visa alla inlägg
  • Humledumle

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hej hej :) hoppar in här jag :) v8+3 idag och hade inskrivning hos bm idag. Bor i Karlstad med sambo och väntar nu första barnet :)

• Humledumle

Va roligt Tjallamallan ! :) ja inskrivningen är väll inget spec tog blodtryck och fick svar på blodproverna som jag tog för nån vecka sen. Lågt blodtryck och blodtypen va A-positiv :) nu är det inget besök förren UL v18 i november :/ lååååång väntan.

• Humledumle

Fick hem en tid för RUL fen 7:e nov. Men nu är det inget mer besök hos bm ? Får man inte lussna på hjärtat innan man går på rul ? Blev lite besiken :/

• Humledumle
    Bell13 skrev 2014-09-09 16:17:58 följande:
    Jag har nästa besök hos barnmorskan v 23 och då ska vi få lyssna på hjärtat. Det är ju så mysigt.
    Jaha :/ men min syster (som bor i samma kommun med samma ålder) fick lyssna på hjärtat innan dom va på rul nån stans där efter v12. Måste nog ringa å prata med bm imorgon :) man vill ju veta att allt är ok innan ul känner ju jag iaf
  • Humledumle

Är det bara jag som inte har gått upp nått i vikt ? :/ även fast jag äter nästan var tredje timme har jag inte ökat alls.

• Humledumle

Skönt att höra att det inte bara är jag :) är i v10+1 idag så det är nog med tid att gå upp i vikt senare kanske :)

• Humledumle

Är det nån mer som gjort "bikarbonattestet" för att se vilket kön det är ? Gjorde det idag och det sa att jag väntar en tjej. Så vi får se i november om det stämmer :)

• Humledumle

Tänkte prova några "myter" som ska säga kön för att se vilka som funkar på mig :) längtar så otroligt mkt till november nu :) men är iaf i v 11+1 idag (v12) så det känns stort !

• Humledumle
    Phosie skrev 2014-10-10 21:36:04 följande:

På tal om kön.. Är det någon som testat bikarbonat-testet? =)

Ja ! Det tyder på tjej så vi får se den 6:e november :)
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)