En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Hej på er! Ja har bf 2 april och gick in i vecka 10 idag! Så spännande ! Vi har en son på 14 månader
Hej på er! Ja har bf 2 april och gick in i vecka 10 idag! Så spännande ! Vi har en son på 14 månader
Godmorgon på er alla!
Jag har inte skrivit så särskilt mycket här men varit inne och läst varje dag!
Idag har vi KUB, så spännande! Jag är suuuuuuper nervös fast än det är andra barnet :)
Imorgon går jag in i vecka 14!
Min mage syns inte ännu och jag har gått ner 2 KG sedan jag fick veta att jag va gravid!
Så konstigt! Hahah
25 :)
Åh tack för att du frågar! De gick jätte bra! De va en lugn bebis som låg där! Speciellt om man jämnför med store bror som är idag 1 år och tre månader! Hon sa också att min livmoder låg i bakreväggen, vet någon vad de betyder?
Haha ja den bredde ut sig ordentligt :)) de va en stor lättad att få se bebisen! Åh okej ska fråga mer om det när ja har min nästa tid hos bm :) tack snälla alla ??
Är de någon som fortfarande mår illa?
Jag mår så fruktansvärt illa fortfarande och de är enbart när jag äter något?, jag tror inte ja har behållit en enda måltid hittils sedan jag blev gravid?
Det konstiga är att jag blir sugen på allt, och äter gärna, men så fort ja äter så blir jag spyfärdig och springer på toa direkt (ursäkta detaljerna) Vill ba veta om någon varit med om detta? de var aldrig sådär med sonen, mådde aldrig illa, spydde inte en enda gång, haha.
Det skulle vara kul om alla ville lägga upp lite nya magbilder! Själv har jag ju knappt fått någon mage alls, är i vecka 11+4, men kan lägga upp ikväll ändå.
oj haha va hände, skulle svara istället blev de helt fel
Åh vilka fina magar ni har tjejer! Går in i vecka 15 imorgon och min mage syns inte ännu fast än de är andra barnet, dessutom e jag på - 2 kg ida, :) men magen lär väl komma snart :) jag längtar tills ja kan ha mamma kläder o se sådär mysigt gravid ut haahaha någon mer än bara jag??
Hallå på er.
Jag drömmer också drömmar, men det är BARA mardrömmar hela tiden, alltid typ om att någon jag tycker om går bort.
Mår så sjukt dåligt av det.
Godmorgon Tjejer!
Igår var vi på ultraljud! Allt såg fint fint ut och där inne fanns en VILD pojke!
Oj va han inte lät barnmorskan göra sitt jobb. Vi har en till grabb hemma på 1,1/2
Det lär nog bli KAOS hahaha!
Idag går jag in i Vecka 20 :) KUL nu är vi halvvägs i allafall!
En liten fråga. Tänkte berätta för chefen idag. vet bara inte hur ja ska göra de. (Har en ny chef och ja kom tillbaka från mamma ledigheten för 4 månader sedan)
Åh va roligt med en pojke då :)
Friska barn är ju viktigast men en vacker dag önskar jag mig en flicka också :) De vore kul.
Haha ja hoppas också det.. måste bara samla på mig modet o ta det med han!
4 pojke
1 flicka :)
Hej på er alla :) det var ett tag sedan jag skrev här.
Jag är i vecka 34 nu och jag känner ett extrem tryck nedåt.. alltså det ilar hela vägen ner, utöver det så känner jag ett tryck på dom här benen som är på sidorna. hahah hur ska ja förklara dom benen som trycker mot byxorna ibland
Hej tjejer!
Nu är d inte långt kvar. Vi har 29 dagar kvar!!! Snacka om att d går undan.
Min lilla bebis borrar sig djup ner så att d känns som om hela min bäcken håller på att explodera, + foglossning. inte de lättaste när man har en 1,5 åring hemma.
Utöver de så har jag har kraftig värk i höge sida av ansiktet.
Munnen, näsan, huvudet, och ögat gör ont... de är liksom ett tryck. Jag var på Vårdcentralen igår då sa hon att de kan vara ett tecken på att förlossningen är igång?
Hoppas bebis vill ut, nu är ja rätt så trött på att vara gravid o ha ont haha :)