En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Hej alla :) jag är 25 år. Har en dotter på 8 månader! Denna graviditeten var inte planerad men vi välkomnar bebis även om de känns tätt inpå. Jag är nog nöjd med 2 barn men killen pratar om 4
Hej alla :) jag är 25 år. Har en dotter på 8 månader! Denna graviditeten var inte planerad men vi välkomnar bebis även om de känns tätt inpå. Jag är nog nöjd med 2 barn men killen pratar om 4
Nästa helg ska vi träffa min svärmor och jag kommer då att vara i vecka 10. Kan inte riktigt bestämma mig för om vi ska berätta då eller inte. För min sambo spelar det ingen roll. Om vi inte berättar då kan det dröja ända till jul innan vi träffar henne igen och det vore ju kul att säga det öga mot öga och inte via telefon. Samtidigt känner jag att jag nog egentligen vill göra KUB innan vi meddelar våra föräldrar. Min pappa vet inget och vi kommer nog inte att träffa honom heller på länge. Ni som har berättat tidigt, har ni ångrat er? Det känns lite som om jag vill fatta att jag är gravid själv först på något vis. Min sambo säger att "annars kan vi ju dyka upp vid jul och då syns det ju verkligen på dig så det kan ju bli en rejäl överraskning då". Och det har han ju rätt i fast jag är lite tråkig och tänker praktiskt att då kan man ju inte önska sig barngrejer i julklapp ;)
Jätte bra skrivet!!
Någon som har positivt/negativt om bugaboo donkey? Tänkt skaffa den då vi behöver syskonvagn
Tror den är väldigt bra men dyr. Sen gillar jag personligen inte handtaget, att det inte är runt liksom. Tycker att det känns obekvämt.
Vi funderar på någon billigare variant där man ändå kan ha sittdelen vänd mot sig. Oklart hur mycket vi kommer att behöva vagnen då dottern kommer att vara tre år när denna kommer.