Inlägg från: irissiri |Visa alla inlägg
  • irissiri

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Jag ska på KUB i Uppsala (Akademiska sjukhuset) i eftermiddag och ska då betala 1500. Har också betalat vid KUB-test i tidigare graviditeter men då fått pengarna tillbaka pga. att man direkt upptäckt missfall och därmed ej utfört själva KUB-testet...

• irissiri

I Uppsala kostar det 300 privat om man har skäl till UL, tex. några missfall bakom sig. Utan skäl kostar det kring 1000.

• irissiri
    LillaLilja skrev 2014-09-23 11:07:03 följande:

Måste ha lite råd!! Vet att denna tråd skulle va positiv men jag känner mig inte positiv idag..

Fick en rätt så rejäl blödning nyss men ingen smärta.. I fredags var vi på inskrivning och hjärtljud hittades men hördes inte..

Är v. 12+1 (alltså v.13) går inte att komma i kontakt med gyn.. ska ja åka till akuten eller avvakta?

När jag var med om luknande åkte jag till akuten direkt! Gör det, så slipper du leva med oron. Bättre få det kollat omgående!
  • irissiri

Inte torr i munnen men har blivit jäkligt törstig! Måste dricka hela tiden. Någon som känner igen sig?

• irissiri

Är i v 19 (v 20 på fre) och har bara gått upp 2 kg... Känner mig orolig för detta. Har en spytt eller ätit mindre än normalt, snarare tvärt om... Kan det vara så?

• irissiri

Tack för alla svar! Lugnare nu! Min BM har sagt att man kan lita på 1177 på nätet men ej på någon annan sajt. Där stod att man ska ha gått upp mkt mer än vad jag gjort varför jag blev nojig..

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)