Inlägg från: boop87 |Visa alla inlägg
  • boop87

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hallå alla blivande mammor (och pappor).

Jag har en fråga till er, jag vet att jag löst något snarlikt förut men det är ändå inte riktigt samma problem som jag har, hoppas ni kan ge mig svar eller kanske dela med er av era tankar. Vill fortsätta vara anonym tills ultraljudet.

Vi går in i v 12 på fredag (vad jag & barnmorskan har räknat ut). Det är första barnet så jag har inte en aning om hur det ska kännas eller vara.

MEN. . för ca 5 veckor sedan (alltså nät jag var i ca v7) försvann ALLA mina symptom. På bara en natt lixom!

När jag fick plus på stickan (CA V 6) kom alla symptom man kan tänka sig. Illamående, så in i helv...spända bröst, trött hela tiden, grät och var lycklig om vart annat. Dom Extrema symptomen höll i sig i ca EN VECKA! Sen var ALLA symptom helt borta. Dom har inte yttrat sig på något vis alls på ca 5 veckor. Möjligtvis lite ont i nedre delen av magen men inget annat?? Pigg, inga onda bröst, inte mer hungrig än vanligt, stabilt humör. Känner mig helt enkelt inte ett dugg gravid sen vecka 7.

Jag förstår att många inte har symptom alls. Men jag har ju HAFT extrema symptom i vecka 7..sen dess är dom bortblåsta. Är det någon som känner igen sig eller ska man ställa sig in på det värsta!? Jag vet ju inte hur det ska kännas. . Men jag hade förväntat mig en slags kroppslig omställning av något slog iallafall?

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)