anlili skrev 2014-11-03 06:59:50 följande:
Exakt så! Jag känner inte att jag gör skäl för lönen! Hade också en fungerande dag hemma i lördags men gjorde inget som krävde nån koncentration och hade långa pauser mellan varje grej jag gjorde. Men igår skulle jag åka och köpa nya bh:ar och typ 3 andra grejer jag hade tänkt ut att jag måste ha. När jag kom till köpcentrat kom jag bara ihåg bh:arna men var för trött för att ens prova nån. Kom hem två timmar senare och hade inte köpt nånting. Jag bara vandrade runt i nåt slags töcken och undrade vad jag gjorde där...
Sen var det dimma resten av dan..
Mina järnvärden var också klockrena på inskrivningen för 3 veckor sen. Eller det kanske blir 5 veckor förresten - lämnade ju blod tidigare.. Även depåerna var bra. Men det kanske kan ha ändrats? Bör man be om ett nytt prov eller ska jag bara börja äta järn och se om det funkar? Vad köper man då? Letade järntabletter i början på graviditeten men har för mig att jag inte hittade nåt med bara järn. Förutom Blutsaft, men det klarar jag inte av att få i mig.
Jag äter Niferex som är den mest skonsamma för magen. Många apotek har dessa bakom kassan så fråga. Mina värden var bra vid inskrivning men sen efter någon vecka brukar de bli jätte låga så jag har redan börjat äta järn ca 2-3 ggr i veckan.