Inlägg från: ullin |Visa alla inlägg
  • ullin

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Hej.

Kan jag hoppa in? Är beräknad 28/4 och gick idag in i v 17. Har gjort dateringsultraljud redan och har RUL om två veckor.

Detta är en riktig sladdis då min yngsta är femton år. :)

• ullin

Tack tack. :)

Båda storebrorsorna ser fram emot ett litet syskon. Känns verkligen suveränt att ha deras stöd för hade nog lätt kunnat kännas awkward med så stor åldersskillnad men inte det. :)

• ullin
    S1528 skrev 2014-11-12 12:23:24 följande:
    Välkommen in! Du är beräknad samma dag som mig :)
    Åh vad roligt med samma bf. :)
  • ullin

Jag har mått så sjukt bra fysiskt men haft det riktigt kämpigt med oro pga det vi har i bagaget. Ett MA och tre mf sen vi började försöka för prick två år sedan. Så pga det fick vi göra vul i början av v 7 och v 12. Sen gjorde vi kub/nupp v 14 och fick en bedömning på 1/2600.

Ömma bröst har jag fortfarande och det har suttit i sen några dagar innan BIM. :)

Hur mår ni andra? Har ni börjat känna av liten?

• ullin

Lyllos er som redan känner rejäla sparkar. Längtar sjukt mycket efter det. Än har jag känt nån buffning med långa mellanrum och har moderkakan i framvägg. Typiskt nog. :)

Jag har fem år mellan mina pojkar och det har varit suveränt med det mellanrummet. Bråk har inte förekommit och idag umgås de fortfarande flitigt. De är nu 15 och 20 år ( jag fick barn väldigt tidigt, var 17).

• ullin
    S1528 skrev 2014-11-13 14:49:52 följande:

Jag har fastnat lite för Crescent-vagnarna, tycker de är himla fina.. Men jag har ingen aning om hur små de blir ihopfällda vilket som sagt blir lite avgörande med tanke på min lilla bil.

Någon som har erfarenhet av Crescent?

Bugaboo, stokke mfl känns för moderna och spejsade för mig :/

Vi bokade en crescent i helgen. De känns himla bra. Har inte testat lasta in den i bagaget men verkar inte ta störst plats.

Vi hoppas bli väldigt nöjda med vagnen som kändes lättkörd och hyfsat lätt. I april får vi veta svaret. ;)
  • ullin
    S1528 skrev 2014-11-13 14:49:52 följande:

Jag har fastnat lite för Crescent-vagnarna, tycker de är himla fina.. Men jag har ingen aning om hur små de blir ihopfällda vilket som sagt blir lite avgörande med tanke på min lilla bil.

Någon som har erfarenhet av Crescent?

Bugaboo, stokke mfl känns för moderna och spejsade för mig :/

Vi valde crescent Classic i orange. Väldigt läckert med en lite utstickande färg som "passar" både pojke och flicka då vi inte ska ta reda på könet i förväg.

:)
  • ullin

Men vad skumt. Bilden hamnade på sniskan fast den är rätt väg i mitt kameraalbum. Hmm?

• ullin
    S1528 skrev 2014-11-13 16:43:51 följande:
    Åååh det är precis den jag vill ha :) Jag gillar designen och färgen, ska bli spännande att provköra efter RUL :)
    Ska bli kul höra om du gillar den irl också. :)
  • ullin
    silverfirren skrev 2014-11-13 15:07:29 följande:

Idag va vi på RUL och fick se våran lilla kille! Allt såg bra ut och han beräknas komma 15 april så blev flyttad bak 9 dagar men de va rätt så väntat. Har en dotter sen innan så blir kul med en pojke :) 

Grattis till killen. :) vad kul få en grabb när du har en flicka innan.

Längtar så sjukt mycket till vårt RUL den 25/11.
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)