En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Ang mozzarella så är det ok nyförpackad enligt slv:
Mozarella ? nyförpackad
Ang mozzarella så är det ok nyförpackad enligt slv:
Mozarella ? nyförpackad
Det här med att gå upp och kissa på nätterna, till vilken grad behöver ni andra göra det?
Alltså jag får gå upp var tionde minut för det bokstavligen känns som att jag ska kissa ner mig = ingen sömn alls. Slutar mitt ena jobb 22.00 börjar det andra 06.00, behöver verkligen de där timmarna men det kan man ju se sig i stjärnorna efter, är det verkligen meningen att det ska vara så extremt?
Känner mig så frustrerad och helt slut!
Snubblade på en studie som visade att om man har värden över 1 MoM på PAPP-A och hCG så har man större chans att få en flicka och under 1 en pojke. Någon som vet mer om detta och om det har gjorts fler studier om det? Fick över 1 på båda så det kanske skulle indikera att jag får en flicka
Fick äntligen se bebis idag! Allt såg precis ut som de skulle!! Var 13+0 idag! Så livlig hen var och galet att de syns att de är en människa fast den är så liten!!
Snubblade på en studie som visade att om man har värden över 1 MoM på PAPP-A och hCG så har man större chans att få en flicka och under 1 en pojke. Någon som vet mer om detta och om det har gjorts fler studier om det? Fick över 1 på båda så det kanske skulle indikera att jag får en flicka
Nu har jag läst två böcker av Gudrun Abascal om förlossning. Tänkte att det skulle lugna min förlossningsrädsla något men tji fick jag. Hur ska man våga föda? Ni som gjort det tidigare; hur fixar man smärtan? Jag är mest rädd för att inte kunna få den smärtlindring jag vill för att det är för sent eller tidigt eller av något annat skäl som barnmorskan/läkaren bestämmer. Rädd för den vanmakt jag skulle känna då.