Inlägg från: LillaSandy |Visa alla inlägg
  • LillaSandy

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Gör ni knipövningar?

Emmadee jag har också rul 20 november :)

Jag har fått lite mage, sen om den mest är svullen eller vad det beror på det vet jag inte. Men jag tycker det syns och undrar om kollegorna snart börjar fundera. Känns jobbigt om man ska behöva klä sig i pösiga tröjor eftersom jag inte annars gör det. Kanske bara säger som det är om någon frågar, jag vet inte. Ingen på jobbet vet ännu iaf men kanske de misstänker. V 14+5.

• LillaSandy

Jag jobbar som förskollärare. Har inte tänkt på att hålla in magen, haha tror inte jag skulle orka det en hel dag heller. Var ganska smal innan jag blev gravid så att jag blivit rundare ser de garanterat haha.

• LillaSandy

Känner en obehagskänsla längst ner i urinröret. Funderar om jag bör lämna ett urinprov imorrn? Kissar ofta gör jag ju men de har jag gjort hela graviditeten. Gör inte ont att kissa utan obehaget kommer då jag inte är på toa.

• LillaSandy

Mina kollegor har varit frågvisa o nyfikna ifall jag skulle vara gravid, lite skämtsamt har det känts dock. Idag frågade en mer seriöst om jag är gravid och jag sa att jag är det. Vecka 15. Hur hade ni gjort? Ville inte ljuga heller.

• LillaSandy
    Madelen b skrev 2014-10-21 22:29:19 följande:

Varför vill du inte berätta?

Jag har sagt till mina chefer och till den jag jobbar närmast! Lär sprida sig, men har fått beställa mammakläder då mina gamla inte passar så lär ju inte vara hemligt så länge längre!

Och det som händer nu (v15 i morgon) kan ju lika gärna hända v 19!

Jag hade egentligen tänkt vänta till efter rul som jag har i v 19 :)
  • LillaSandy
    Madelen b skrev 2014-10-22 09:09:58 följande:

Oki, du har inte varit på UL innan?

Jag väntar till efter Rul innan de blir "offentligt" men har ett tungt jobb så där säger jag som de är och de är skönt att dem vet så man kan få hjälp och avlastning!