En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Kommer inte att vaccinera mig. Avskyr sprutor. Det räcker gott och väl med blodproverna man måste ta.
Kommer inte att vaccinera mig. Avskyr sprutor. Det räcker gott och väl med blodproverna man måste ta.
Våra pojkar har sovit i egen säng ifrån början. När jag ammade andra sonen, så sov han först i sin spjälsäng och sen bredvid mig i min och min mans säng. Då var det smidigt att lägga honom vid bröstet vid nästa tillfälle och somna om, haha.
Första sonen föddes sjuk, så jag ammade inte honom utan pumpade ur. Han kunde endast få 5-10 ml 4-5 gånger om dagen (tarmsjukdom). Han har fått sin näring via dropp i blodet sen dag 2. I nov blir han 4 år.
V 15 i måndags =) Dags att beställa rul. Ska ringa nu id 11, när de öppnar telefonlinjen igen. Bode få tid i v 18 i slutet av månaden =)
Blev ultraljud 5:e nov, i v 19. Det står på deras hemsida och har läst på fler ställen att man får komma på rutinultraljud när man är i v 18. Ändå envisas de att just jag ska komma i v 19. Har bara gjort rul i v 19. Kompisen fick göra i v 18 på samma ställe. Tröttsamt att få vänta en vecka extra.
Men självklart är det ju bra att de kan få så bra bilder som möjligt. Jag börjar bara bli lite otålig på att få se så det verkligen är någon där inne. Har egentligen ingen anledning att tro något annat, men det är en härlig bekräftelse just rul.