En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Jag måste få skriva av mig. Jag har en svärmor som hör hemma i helvetet. Hon är rakt igenom ond. Hon hatar mig över allt annat. Det har verkligen eskalerat sedan vi fick barn. Inget jag gör är bra och hennes metoder är de bästa givetvis. Att barn ska skrika ensamma i sin säng är helt normalt får de inte göra det blir det inte folk av dem. Att jag ammar ofta är helt åt helvete också så klart. Bebisar ska också badas och schamponeras minst en gång om dagen enligt henne. Naglarna på honom är alltid för långa och hans skorv i hårbotten ska skrapas bort. Hon hånar mig för allt jag gör och hon trycker ner mig varje gång vi ses.
Det har gått så långt så jag får ångest varje gång de ska komma hit, det ska alltid sovas över för det är helt omöjligt att komma över dan.
Min sambo tycker att det här är jobbigt men tar alltid hennes parti och säger att jag ska vara en större människa och inte bry mig om henne. Min sambo vill att vi ska semestra med dem och det gör mig helt panikslagen, är också rädd att hans mamma ska bli slutet för vår relation.
Det var hon som vackert introducerade sötsaker som tex nappen doppad i saft osv.. Nu med nr 2 & 3 så frågade hon först och accepterade ett nej fast hon blev grinig.. 3an har också problem med magen emellanåt så vi var väldigt försiktiga med vad hon fick äta.. Varför kan de inte bara låta saker och ting vara? Fatta att det är inte som förr och att de inte alltid vet bäst?? Blir så jäkla less... Nej det bästa är att säga ifrån så de blir snopna. Låt fanskapet bli tjurig..