En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![Glad Glad](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Min gigantiska mage i v 35
Hur man än vänder bilden blir den upp och ner
I natt hade jag jättesvårt att sova. Bebis har hållt på hela natten att stöka runt. Det har ilat och stuckit så jag nästan trodde hon höll på att trycka sig ut. Dessa ilningar var väldigt obehagliga. Tycker det är lite tidigt om hon skulle fixera sig redan. Hon ligger sedan några veckor med huvudet nedåt. Förmodligen börjar det väl bli trångt och när hon rör sig så trycker hon undan det som ligger i vägen. Märker ibland att helt plötsligt blir jag superkissnödig, bara för att en liten stund senare så går det över när hon slutat trycka på blåsan. Tror hon använder mina organ som boxningssäck eller fotboll
Jag får ofta konstant kissnödighet när jag är ute och rör på mig. Spelar ingen roll om jag kissat precis innan - det känns som om jag ska kissa på mig. Det blir numera inga långa promenader för min del, det känns för obehagligt. Bara ut och göra det nödvändiga och sedan hem igen.
Alltså det här med amnings-bh......har provat några stycken men jag tycker alla ser bedrövliga ut. Måste man se ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" bara för att man ammar? Men idag kom jag på en sak, jag har ju några bh-ar med avtagbara axelband. De borde ju funka lika bra? De är ju iofs inte i stretchmaterial som det tydligen bör vara i amnings-bh-ar av någon anledning (för att brösten varierar i storlek?) men själva funktionen funkar ju likadant som en amnings-bh. Mina bröst har inte växt något alls nästan heller så det känns så konstigt att köpa en stor amnings-bh nu som bara känns helt fel. Hur har ni gjort?