En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Är i v 17 (16+3) och har gått ner 10 kg. Spytt som en gris och gör fortfarande dock är det väl snäppet bättre nu än för några veckor sedan. Brukar landa på min normalvikt vid förlossningen
Är i v 17 (16+3) och har gått ner 10 kg. Spytt som en gris och gör fortfarande dock är det väl snäppet bättre nu än för några veckor sedan. Brukar landa på min normalvikt vid förlossningen
Grattis allihop till era lyckade RUL!
Hör fortsätter nedräkningen, bara 20 dagar kvar :)
Försöker verkligen oxå hålla mig från att köpa nått tills rul om 3 veckor. Då ska jag beställa ny vagn. Behöver en smidig till bilen och har då tänkt mig en joolz som blir väldigt kompakta. Sen har jag en Emmaljunga duo edge sen dom andra barnen som är stor och rymlig som kommer köras här hemma på grusvägarna.
Hej!
Får man hoppa in här? Väntar andra barnet med BF 23/4. Har en son innan som är 4 år. Fick ett MA i våras i vecka 13, som har gjort att oron inte riktigt släpper. Även om jag sett vårt lilla pyre på två UL redan.
Väntar nu otåligt på RUL som är den 1 december. Känns som en evighet dit. Kommer vara i vecka 20+4 då, vilket jag tycker känns sent.
Grattis alla ni som fått se era små på RUL redan!
Freje & Linaslus..
Nedräkningen till våra RUL 1/12 är nu nere på ensiffrigt! :)
Vet inte vad som hände med magen men pang sa det så var den där v20 (19+2)