En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
På www.asos.com har jag sett många fina kappor - kolla på de som inte är under mammakläderna också. Det ser ut som om det finns jackor i a-linjeform där som kan passa.
På www.asos.com har jag sett många fina kappor - kolla på de som inte är under mammakläderna också. Det ser ut som om det finns jackor i a-linjeform där som kan passa.
Nån mer som har mycket ssammandragningar ?
Efter jag jobbat och lyft mycket och bökat så får jag jättemycket senare på kkvällen. Igår gjorde de till och med ont=( ska ringa bm imon bitti men har ni med det så?
Tycker fortfarande att magen nästan blir mindre. Eller iaf inte större. Kanske lite större på kvällarna.
Usch jag tror att jag kommit in i de så kallade spökveckorna, hände nästan prick på dagen när jag klev in i vecka 16 och då månad 4. Plötsligt försvann tröttheten, magen kändes ?lättare? och äntligen välfungerande (har haft extremt jobbigt med gasig, uppblåst och förstoppad mage). Var helt fantastiskt och det har hållit i sig sedan i lördags. Tycker att brösten också ömmar mindre. Men värst av allt, magen bara försvann..poff.
Känns så himla trist, då fattar man att det inte var den riktiga bebismagen som syntes, utan bara min svullna mage. Känner mig lite orolig också, kan det ha hänt något? Hur är det för er? Hur har det varit?
Egentligen borde man ju njuta nu, av att må så bra, men kan inte riktigt göra det som sagt?
Idag fick vi se vår lilla älskling för första ggn.
Allt såg perfekt ut och jag blev framflyttad 6 dagar. 9 april kommer hon vår lilla Iiris ?
Mina värden var bra så tröttheten beror nog på hormoner och livet;)
Fick även höra bebis hjärta som pickade på så himla fint! Mysigt och ett lugn som spred sig!
Vet vi pratat om detta förr men vilka här kommer vaccinera sig på rs virus?
Pratade med min bm och hon tyckte jag skulle det men kunde vänta tills lite senare i grav då största risken är om man föder barnet och man är sjuk med viruset! Jag blir vimmelkantig men litar ju på min BM!
Oki ja menar ju såklart säsongs influensan! Och de sittar lappar på min bm mottagning att alla efter v 16 bör vaccinera sig!
Jag vaccinerade mig mot svininfluensan 2009 och det var vidrigt. Blev jättedålig och kunde inte lyfta armen på flera dagar. Det kan verkligen inte vara bra. Tror det är skadligt när man blir så dålig. Vill inte utsätta barnet för det.
I morgon har jag rul. Är så förväntansfull över att få veta om det är pojke eller flicka OCH att få se att allt ser bra ut också så klart :)