S1528 skrev 2015-02-19 10:30:10 följande:
Åh, krya på dig! Jag har också haft två väldigt långdragna förkylningar och nu dessutom tandvärk! Det märks att immunförsvaret är sämre än det brukar vara..
Har du mycket förvärkar även om du vilar? Mina sammandragningar har helt plötsligt blivit väldigt sällsynta, för några veckor sedan kunde jag få flera i timmen och nu är det bara några enstaka per dag. Underligt..
Tack! Aj tandvärk låter inte kul. Hoppas det går över.
Har faktiskt fram till nu inte varit sjuk en endaste dag denna graviditet. Trots att jag vabbat sonen under hösten ett antal gånger. Men nu var det tydligen slut på turen.
Nej, inga förvärkar när jag vilar. Men det är svårt att vara stilla när man har en 4 åring redan. Rör mig nog ganska mycket en normal dag, även om jag har ett relativt stillasittande arbete. Går ca 1.5-2 mil per dag. Blir betydligt mer om jag tränat. Det är svårt att trappa ner när man är van att vara aktiv. Men läkaren sa att om tappen visar sig vara förkortad så blir det delvis sjukskrivning i alla fall. De flesta sammandragningarna känns knappt, så de är jag inte så orolig för. Det är de dagar det gör ont, som oroar mig. En eftermiddag var jag säker på att FL skulle sätta igång, så ont gjorde det då.