En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Slår hjärtat och fostret var av normal storlek behöver du inte oroa dig även fast jag vet att det kanske är svårt.
Ryser vattkoppor är inte det roligaste.
Här är Vidar full med vattkoppor... Skönhetssömnen känns långt borta.. Skönt att ha det gjort i alla fall i småbarnsåldern. Storasyster hade det för kanske 2v sedan men ganska lindrigt. Klagade aldrig på någon klåda eller så. Vidar vrider runt och gnäller hela nätterna igenom.. Mest koppor i hårbottnen och ansiktet.. Dagarna är rätt lugna än så länge men mamma är trött!
Ja nu börjar de små bli stora Vidar går redan :-/ Trist när allt kommer så fort! Vill ju ha kvar min lilla bebis ett tag till Snart fyller också storebror 13 år! Herregud.. vart tar tiden vägen?
På vår 10 mån kontroll var han 77 cm lång och 8900 g så en lång och smal kille fast ändå inte mager, han har blivit lite smalare sedan han började krypa. Har ökat maten och häller i en matsked grädde per måltid han äter så han borde öka lite i vikt. Han hade inte gått ner i vikt men bara ökat 500 g på 8 v.
Hur mår ni som är gravida?
Å vad härligt med alla som plussar! Håller tummarna att allt går bra för Er Hoppas ni mår bra!
Själv så har jag tagit tag i mig själv, jag behöver det! Inskrivngsvikten med Vidar var 96 kg! I somras låg den på hela 125 kg.... I måndags vägde jag 87 Har ett mål på 75 i alla fall men skulle vara kul om man kom under det.. Jag har börjat gymma! Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle teckna ett abonnemang på gym Det som är roligast är alla olika klasserna med andra! Man får så mycket energi av det
Men GRATTIS!! Håller tummen för att den vill stanna :)
Vi har RUL på måndag, så jäkla nervös... tycker jag borde känt bebisen mer, iom att de är andra nu. Men tror också jag jämför allt med hur de va mot slutet, kommer säkert inte riktigt ihåg hur de va i början så håller tumme och tå för detta med :)
Vi var på RUL i veckan och allt såg bara fint ut, och vi fick vet att det är en liten flicka vi ska få i augusti : ) Vi har ju en liten pojke sedan tidigare så det känns helt fantastiskt att få en av varje, hihi.
Hur har det gått för er andra på RUL osv?