En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Härligt att läsa om Er alla Mysigt med alla nya graviditeter.
Idag ska vi i med en extra koll på bvc med Vidar då han hade gått ner i vikt sist för att utesluta någon allergi. Men han är ju aldrig still! Han är mer högt än lågt.. springer iväg så fort han får chansen när man är ute. Upp i alla klätterställningar & rutschkanor, bänkar, bord. Stoppar stenar i munnen bara för att han vet att han inte får.. Inne är han upp på varenda stol sedan upp på köksbordet Sängarna, soffan.. Lycka är om någon har glömt att stänga toan då brukar han roa sig med toan borsten och klättra upp på toan för att sätta på vattnet i handfatet . allt man kan hitta på! Så det är fullt upp här om dagarna.. Men han är inte bara en buse heller. Världens lilla mysgubbe är han också. Älskar att pussas och skrattar för det mesta
Hur mycket pratar era små?
Här pratas det mycket sparsamt, det är bara mamma, pappa, napp och katt i stort sett. Däremot "nä" används mest hela tiden Hua, känner på mig att det kommer bli många kamper för hon är redan en väldigt bestämd liten tjej.
Så stora alla börjar bli,förskola och allt! Nu börjar dottern troligen inte för än till årsskiftet, men i onsdags tittade lillebror ut, så nu inser man att hon verkligen är allt annat än en bebis hahaha...
Nu är William inskolad och det va klart på typ 1 timme, nä men han brydde sig inte om mig alls. Dag 1 hälsade vi på 1 timme bara, jag satt vid sidan av bara. Dag 2 satt jag i personalrummet från 9.30-14. William va med i verksamheten, åt och sov osv utan några som helst problem. Dag 3 lämnade jag kl 9,30, vinkade och gick hem, och hämtade kl 14.... Så va de klart! :D
Hur har det gått för er som väntat syskon? Här är jag gravid igen, v 10 på lördag och Bf början av juli. Underbart att det gick för oss med.
Grattis Bell! Vi har precis påbörjat syskonförsök, hoppas det går snabbare än sist. :)