Bf Maj 2015
Hej! Bor också i Göteborg.
Bf 2 maj, andra barnet
Hej! Bor också i Göteborg.
Bf 2 maj, andra barnet
Blir väldigt trött på kvällarna. . . Men tycker det var värre med första barnet. Då mådde jag illa tidigare också. Hoppas slippa det nu, men det lär väl inte hända
Är också på galet humör. Min man får ta My skit nu
Oh vad kul att ni hittade hit!
Vad har ni för symptom än så länge då?
Jag är extremt trött och har gått från att vara en kvällsmänniska till att nästan somna i soffan när klockan närmar sig 20.
Mina bröst är ömma och har vuxit så pass att jag funderar på att köpa en större bh. Men det känns ju galet att redan behöva tänka på det...
Mitt mitt Bf är 4 Maj :)
illamåendet slapp jag förra gången men nu går jag mest runt och är "rapig" känns de som.. Hoppas de stannar vid det. Men jag hade en rätt smidig graviditet förra gången med endast öm rygg som "problem". Så det är väl nu allt kommer komma ;)
Hur gammal är din äldsta?
Är det någon här som kontaktat MVC ännu?
I vilken vecka fick ni isf inskrivningstid?
Kommer inte ihåg när man gjorde det förra graviditeten men enl. FLs sida står det att man bör göra det i v6 som jag är i nu.. Hur tänker ni andra?
Min fick en försmak av vad som väntar honom...
Jag drömde en mardröm i natt att något hemskt hände min sambo och vaknade så ledsen och upprörd att jag grät...Stackarn förstod nog inte så mycket när jag hängde runt halsen på honom och snörvlade.
Sedan somnade jag om och vaknade av att han hade gått till jobbet. Då ringde jag och grät i luren...
Var det någon som sa något om hormoner? ;)
Våra närmsta vänner vet redan. Vi delar det mesta så går det snett skulle jag även berätta det ...
På jobbet berättar jag efter 12 fulla veckor. Vi ska på konferens när jag är i typ 13 så tänker att det blir passande att berätta då!
Går in i vecka 7 (6+0) idag och längtar efter att känna mig riktigt illamående.... vill inget hellre än att börja kräkas trots att jag vet att jag kommer att ångra min önskan så fort den slår in :)
Igår när jag skulle äta lunch blev jag så yr att jag blev tvungen att lägga mig raklång på golvet men idag verkar jag må bra igen...
Ni som har barn, när började ni känna av illamåendet?
Mamma vände väldigt fort. Hon är fortfarande orolig över vad andra ska säga. Men idag har hon berättat om sina graviditeter och förlossningar och börjat planera att hon ska ta mammadagar och vab-dagar, iaf när hon blir pensionär. Frågat vilket kön jag tror det är, och varit lite intresserad. Så det är kul!
Ringde mvc igår, fick tid 22:a Sep, då kommer jag vara i sjunde veckan. Har ni andra ringt och bokat?
Jag skulle inte varit anonym.
Aha, jag har en arbetskamrat som är i tredje månaden så jag har egentligen bara gått efter hennes info. Hon fick dock vul, men det var för att hon inte visste vilken vecka hon var i och hon ville göra KUB. Det hade varit skönt om man fick höra hjärtljuden.
Hej hej!
Rebecca heter jag, imorse tog jag ett grav test (bara för att) o de visade ett svagt svagt plus, men är knappt så jag tror de för jag hade mens den 23 augusti och är alltså nu i vecka 2+1 vilket känns helt galet tidigt, får vänta o se några veckor om det stämmer eller inte