Inlägg från: MissJanuary |Visa alla inlägg
  • MissJanuary

Bf Maj 2015

Hoppar in här om det är ok? ;)

BF 1 maj. Allt känns rätt overkligt ännu... Men spännande, förstås! Har två barn från ett tidigare förhållande. Ville bara säga hej :)

• MissJanuary

Obeskrivligt stor trötthet, jäkligt ömma bröst och rikliga flytningar. Är en "torris" i vanliga fall :P

Hur ser det ut för dig? :)

• MissJanuary

Jag väntar ju mitt tredje och har aldrig varit så värst illamående. Den här gången kan jag dock känna av det lite på kvällarna (typ NU ;)) men det motar jag med fil och banan :D

• MissJanuary
    Elsa83 skrev 2014-09-15 20:14:34 följande:

Hej tjejer! Tänkte ansluta här, om jag får? Har ingen aning om hur man skriver ett privat meddelande, alltså hur man skriver in sig i listan.

Men jag är i vecka 4+3, plussade i söndags :)

Beräknad förlossning den 27 maj, såg att någon annan oxå hade den dagen, så spännande!

När hör man av sig till MVC?

Och vad betyder UVL som ni skriver om?

Som ni förstår är det första barnet!

Hej på dig! Borde ju kunna svara på dina frågor eftersom jag gått igenom detta tidigare, men just nu är jag blank ;) Min yngsta är nio år så det här känns helt nytt för mig också :O

Mellan vecka 8-12 är det väl vanligt att man skriver in sig? Jag är i vecka 8 nu enligt "appen" men jag har inte hört av mig till MVC ännu... Lite nervös kanske ;)
  • MissJanuary
    Elsa83 skrev 2014-09-15 21:01:25 följande:

Så snälla ni är som svarar så snabbt! Är någon av er ifrån Malmö eller i närheten?

Någon som kan rekommendera en bra MVC?

När kan man tidigast göra VUL OCH UL?

Hur mår ni?

Tyvärr bor jag i Jämtland och kan därför inte rekommendera ngt :( Hoppas du får några bra tips! (Y)

Jag mår bra. Trött, gasig, rikliga flytningar, ömma bröst, liiiite illamående på kvällarna, vaknar på nätterna. Drömmer dessutom en himla massa mardrömmar :P men jag hoppas det går över snart. Sjukt jobbigt att inte få sova ordentligt!

Angående UL så tror jag inte man får göra det innan vecka 20 här i Jämtland? Men jag kan ha fel...
  • MissJanuary

Facebookgrupp, yes please! Många som frågar - vem kan tänkas ha svaret?

Och en dum fråga kanske, men syns det för mina vänner om jag skriver i den gruppen isf? :O Vore inte så bra eftersom vi ff är hemliga. BF 1 maj (y).

Svar på tråden Bf Maj 2015