Bf Maj 2015
Hoppar in här om det är ok? ;)
BF 1 maj. Allt känns rätt overkligt ännu... Men spännande, förstås! Har två barn från ett tidigare förhållande. Ville bara säga hej :)
Hoppar in här om det är ok? ;)
BF 1 maj. Allt känns rätt overkligt ännu... Men spännande, förstås! Har två barn från ett tidigare förhållande. Ville bara säga hej :)
Obeskrivligt stor trötthet, jäkligt ömma bröst och rikliga flytningar. Är en "torris" i vanliga fall :P
Hur ser det ut för dig? :)
Jag väntar ju mitt tredje och har aldrig varit så värst illamående. Den här gången kan jag dock känna av det lite på kvällarna (typ NU ;)) men det motar jag med fil och banan :D
Hej tjejer! Tänkte ansluta här, om jag får? Har ingen aning om hur man skriver ett privat meddelande, alltså hur man skriver in sig i listan.
Men jag är i vecka 4+3, plussade i söndags :)
Beräknad förlossning den 27 maj, såg att någon annan oxå hade den dagen, så spännande!
När hör man av sig till MVC?
Och vad betyder UVL som ni skriver om?
Som ni förstår är det första barnet!
Så snälla ni är som svarar så snabbt! Är någon av er ifrån Malmö eller i närheten?
Någon som kan rekommendera en bra MVC?
När kan man tidigast göra VUL OCH UL?
Hur mår ni?
Facebookgrupp, yes please! Många som frågar - vem kan tänkas ha svaret?
Och en dum fråga kanske, men syns det för mina vänner om jag skriver i den gruppen isf? :O Vore inte så bra eftersom vi ff är hemliga. BF 1 maj (y).