• trippelm

Bf Maj 2015

Hej alla!

Hoppar in här jag med. Jag är 28 (Snart 29 år), väljer att vara lite anonym om ort ännu men jag är så glad att jag måste in här och skriva.

Igår plussade jag efter drygt tre års försök att bli gravid. I januari började vi en fertilitetsutredning, men den kan slänga sig i väggen nu. Vi fungerar!!! Som jag längtat efter detta.

Ömma bröst, svårt att sova trots att jag är trött som tusan, magen spänner och värker lite. Det är på riktigt. Fattar inget än.

Grattis till er andra! ??

• trippelm

Jag har så ömma bröst att jag inte kan sova på mage eller gå emot något. Tycker även att de är svullna. Magen spänner och jag är trött som bara den...

• trippelm

Har fått tid för hälsosamtal med BM 16/9. Tycker dagarna går så långsamt, vill se magen växa och känna fler symptom... Är så orolig att det inte är på riktigt, efter ca 3 års försök... Har bara ömma bröst och sen känner jag mig proppmätt plus att magen känns lite rörigare än vanligt.

• trippelm

Jag driver en restaurang, så jag utsätts för massa matos (som sägs ska göra en ännu mer illamående) och stress hela dagarna... Men jag försöker slå av på tempot i den mån det går, försöker låta min personal jobba lite hårdare. Är trött och lite yr, annars känner jag inte av något mer... Vill ha mer symptom i magen känns det som?! Eller ska det inte vara full aktivitet där inne?

Svar på tråden Bf Maj 2015