Bf Maj 2015
Hello! Jag smyger in här jag med:) plussade idag och endast i vecka 3+6 så hoppas på det bästa:) bor i södra Sverige med fästman:)
Jag är 24 han är 28. Första plutten för oss:) och det skedde pga en glömd kondom.
Hello! Jag smyger in här jag med:) plussade idag och endast i vecka 3+6 så hoppas på det bästa:) bor i södra Sverige med fästman:)
Jag är 24 han är 28. Första plutten för oss:) och det skedde pga en glömd kondom.
Jag har ofta min ägglossning på vänster sida men jag tycker inte mig märka något speciellt nu? Växtvärk typ överallt men jo den sitter ibland på olika sidor men det gör ju inte ontont utan mer träningsvärkont
Jag fick ett negativt test idag:(.
Fick ju mitt plus igår och tänkte att oh jag ska ta ett idag med och titta på höjningen men där var inget alls! Inte ens antydan? MF?
Det visade ju inte lika starkt som teststrecket men ändå
Tvåäggstvillingar är genetiskt men kan bara föras över via mamma till dotter. En pappa kan aldrig ge sin dotter den genen. Det är ju att man släpper två ägg i sin ägglossning. Alltså båda blir befruktade.
Enäggstvillingar är endast slumpen och kan inte vara genetiskt. Iaf detta jag fått höra från en som jobbade med detta. :)
Det var en tjej i en annan tråd som skrev en jättebra grej. När du tittar på testet, täck kontrollstrecket med ena fingret. Ofta ser man ju ett streck som inte finns och man vänder och vrider men om du ser ett streck när du täcker så är det ju ett streck:)
Det hjälpte mig:) tror mig ana streck på alla mina tester efter den 17 bara att de är väldigt svaga vilket jag inte gillar
Hej jag har fortfarande inte fått fler positiva tester än det jag tog i onsdags men har fått desto mer symptom. I går höll jag på att svimma och var tvungen att få assistans av en kompis till ett fikarum där vi befann oss? Det var sjukt läskigt och det var en hemsk upplevelse:( men hoppas att det finns en bra anledning:)
Men har fått höra att det kan vara ett symptom att bli yr och vimsig?
Mensen har inte heller hittat hit vilket är grymt bra;)
Ahhhh jag vill berätta för min syster. Men ska försöka hålla mig iaf tills jag vet till 100%. Just nu har jag ju fått både negativa och positiva test så ska ringa idag till bm.
Jag var precis hos bm och testade negativt. Vet inte vad jag ska tro längre.......har inte tagit mig härifrån heller. Låste in mig på en toa och typ gråter... Varför visar testlagret positivt när bm säger negativt
Jag har också haft små blod/brun aktiga flytningar några dagar nu.. men jag tar ingen större stress av dwt då jag läst mycket om att det kan komma lire blod spec. Då jag botde ha mens nu. På måndag ska vi till rådgivningen på vul. Har räknat fel mina veckor (trodde jag var i vecka 8 7+4) men det stämmer inte då min senaste mens inte var i början av Augusti utan runt den 20-27 Juli. :)
Hej på er. Alla ni som skriver att nu ska på en hälsokontroll. Kollar de att man faktist är gravid där?
Jag fick ju diffusa svar i början så tänker liksom inte skriva in mig förrän jag verkligen vet till 100% att jag är gravid.
Det vill säga när jag tar mitt clearblue nästa vecka. Tänker att om min mens går 2 veckor över tiden är det ju inga tvivel. Men testen visar fortfarande lite lama svar även om de är där. Och idag hade jag en brun flytning. Alltså inget rosa eller rött utan endast brun lite genomskinlig.
Blir mest nojjig att jag skulle intalat mig allt så är det inget som är sant. Känns liksom overkligt att det här skulle hända mig;)
Vet ju inte hur det ska kännas men det känns som min mens är på gång vilket innebär antingen bara en ofarlig blödning eller mf, med både nytt och gammalt blod. Men det är ju inte jättemycket. Typ som i slutet av mensen när det är lite rosa men mest brunt.
Men jag har som mensvärk fast på ett annat sätt än jag brukar.