• K82

Bf Maj 2015

Hej. Är också gravid. Bf 20 maj. Första barnet för mig och min kille. En liten undran bara. Varför gör ni vul så tidigt som v 4 och 5? Syns det nåt då? Jag har tid först den 30 september.

• K82

Är det nån mer här som opererat bort sköldkörteln? Var och tog prov idag för jag har läst att dosen behöver höjas. Någon som vet? Jag har ett superbra hb på 135 men känner mig frusen och kall. Fingrarna är iskalla, precis som vid för låg levaxindos. Förutom det så har jag ömma bröst. Som tusan!! Skitkåt...och trött. Somnar i soffan varje kväll. Sover på jobbet på rasten. Illamående. Känns som åksjuka. Idag på vårdcentralen kändes det som jag skulle svimma.

• K82
    Babyfeber skrev 2014-09-19 14:10:15 följande:

Jag gjorde nu för att förra veckan så högg det jättemycket i magen och var in på akuten. Kollade vul då men för tidigt att se graviditet så jag var på återbesök nu :)

Så det var inte bara inbokat vul utan återbesök pga problem :)

Hur såg det ut idag? Syntes nåt? Hoppas allt är bra
  • K82

Oj många tvillingar i släkten då. Spännande. Vad känner du inför eventuellt tvillingar?

• K82

Jag äter torkade aprikoser. Sätter fart på magen minsann och är mycket godare än katrinplommon. Ha linfrön i gröten eller på yogurten. Ät inte ljust bröd. Kiwi är också bra. Mycket fibrer.

• K82

Enligt gravidappen har 15% av min graviditet passerat. Bara 238 dagar kvar!!!

Jag har ganska nyligen opererat bort myom. Via en öppen buk operation. Har inte varit på återbesök efter operationen eftersom det var sommarstängt osv osv och sedan har jag inte hört av läkaren. Så på tisdag är det äntligen dags för återbesök och på fredag är det bm som gäller. Längtar.

• K82

Jag skulle gärna vilja vara med i fb gruppen. Vem mailar jag?

• K82

Jag har inte gjort det än. Bara till en kollega som även är min bästa vän. Familjen vet om det. Är ju väldigt tidigt men ändå skönt att berätta. Jag är v7 (6+3).

hellolove skrev 2014-09-28 11:36:35 följande:

Är det någon som har gått ut med sin graviditet på t.ex jobb & sånt? 

• K82

Jag mår illa hela tiden. Som en jävligt jobbig åksjuka som aldrig tar slut. Spyr inte fast det sitter i halsen. Trött. Supertrött. Svag i kroppen. Som om jag har feber. Igår kväll fickjag så ont i brösten att jag inte kunde ligga på sidan för då drog det i dom. Hade ont innan men detta var fan jobbigt ont. Blä. Ont i svanken också. Men annars är allt bra...hähä

• K82

Jag fattar inte hur jag ska orka gå till jobbet imorn. Helt slut i kropp och själ. Vill känna mig som en superwoman för det är så jag föreställt mig det men istället sover jag dygnet runt. Inatt blir det sportbh på så att brösten hålls på plats lite. Gör så ont så jag mest har lust att skratta åt eländet

Svar på tråden Bf Maj 2015