Inlägg från: Planeringsfreak |Visa alla inlägg
  • Planeringsfreak

Bf Maj 2015

Hej! Jag hoppar in här!

Väntar andra barnet om allt går som det ska 22/5. Har haft lite oregelbunden ,ens sedan jag slutade med p-ringen men får ändå lov att räkna från senaste mens. Har senaste dagarna haft små ljusa blödningar och varit lite orolig. Pratade med mödravården igår och hon sa att det var bara att vänta. Inget vul som jag hoppats på tyvärr..

• Planeringsfreak

Åh jag har sån otrolig nojja. Hat till och från senaste veckan haft små ljusa blödningar men i gen smärta. Går konstant och känner mig på brösten om de fortfarande är ömma eftersom det är det enda symptom jag haft och tycker idag att dem ömmar mindre än innan. Inget rutin-vul här heller. Vad jag förstod så måste jag ringa gyn och få en akuttid isf och då bör man ha haft smärta. Så otroligt psykiskt påfrestande det här. Jag vill ju bara veta om det faktiskt finns något där inne eller inte.....

• Planeringsfreak
    thesnellis skrev 2014-09-27 16:28:46 följande:

Mina blödningar ökade och blev mera röda än bruna. Dock tar dom mig inte in på koll till jouren för jag har inte haft smärtor. Så måste vänta tills måndagen och hoppas allt är ok..

Försöker hitta någon symptom då jag bara lidit av trötthet och mardrömmar men tycker det av tagit. .. så nu blir jag lite stressad. ..

Åh jag vet precis hur du känner. Samma för mig. Jag tänker ringa gyn måndag morgon och säga att jag haft ont i helgen så jag faktiskt får komma dit och kolla. Kan ju inte vara nyttigt att gå runt och stressa över situationen. :(
Svar på tråden Bf Maj 2015