Mariposas skrev 2014-10-09 16:24:02 följande:
Grattis!! Fick oxå missfall i våras men är nu i vecka 12 (11+1). Känner igen den där oron du har. Börjar först nu slappna av lite, men tror jag behöver ett kub med bra resultat om nån veckor innan jag helt kan börja acceptera att jag verkligen är gravid. Har oxå en pojke här hemma som börjar bli några år. Fyller 4 i januari. Än vet han inget, har lyckats ha honom på förskolan när det varit vul :). Ser så mkt fram emot att få berätta för honom :). Men jag ska försöka hålla mig till efter vi gjort kub. Bor oxå i Skåne förresten, Malmö. Vet du att det finns en grupp för de som bor i våra trakter? Tänkte att du kanske va sugen på att hoppa in i den...
Glömde ju skriva hälften! Skyller på mobilen hehe. Grattis till syskonet :) bor du inne i Malmö eller? Kan inte Malmö så bra men några ställe hittar jag till:) är kub gratis innan man fyller 35?
Någon dom sa 1800kr o de är jag ju för snål för även om jag gärna velat ha ett kub test.
Glömde ju skriva att jag inte känner någon så bra här nere så jag lämnar han. Vi har ju bott här i 7 år men jag är rätt blyg o jag e arbetslös så man träffar inte folk i samma utsträckning heller, så han får snällt följa med.
Sambon brukar oftast jobba en bit in på kvällen men det brukar lugna ner sig nu snart när det blir kallare så avtar jobbet något. Han va inte med på något läkarbesök alls med Hampus så uppskattar ju om han kan följa med på ett nu. Har dina symptom lugnat ner sig nu när du har gått lite längre? Fick foglossning i v12 med Hampus. Men det var inte så allvarligt som tur är. Dengraviditeten var riktigt lugn o problemfri o snabb förlossning precis som man vill ha det så bäst att inte klaga nått. De sägs ju att graviditeterna kan va raka motsatsen mot varann
:(