Bf Maj 2015
Finns d risker med kub?
Finns d risker med kub?
Vi har absolut berättat för nära o kära!
Jag e i v 10+5, o bm lyckades hitta hjärtat redan!
Överlycklig mamma??????
Har ni som gjort kub varit över 33 år? Min bm gjorde inte utan endast privata! Vad säger ni? Ni som gjort, vad fick ni för resultat? Kan man nöja sig med dem svaren?
Någon av er som får näsblod bara sådär? Jag fick i fredags från ingenstans o sen 2 ggr i lördags! Igår vilade ja istället! V 16 idag
Jag är i v 22, jag älskar att sova på magen o undrar om nån vet om man får det egentligen? Sover ni på magen?
Hej!
Har också BF i maj. Våran lilla är beräknad till den 14 maj. Väntar vårat tredje barn. Är det fler i den här tråden som har barn innan? Jag har två flickor.
Hämta ut en babybox idag på kronans droghandel :) den innehöll en liten MAM nappflaska, napp från avent, intim våtservetter, glidmedel, våtservetter mot såriga bröst, våtservetter till barn, mjölksyrebakterierdroppar och rabatter. Är nöjd med denna box nu väntar jag på boxen ifrån babyland :)
Bf om 3 dagar här!
Sitter o läser lite tips på vad man kan göra för att "sätta" igång värk arbetet själv, så läser jag att vissa har nämnt sex kan vara ett tips! Någon som tror eller testat?
Tiden går..
Måste ställa frågan hur era bebisar sover på dagen?
Hoppas hoppas detta är en period men hon sover 30-40 min per gång, vilket jag rycker är väldigt lite eller??? Hon är 6 veckor!