• Ace1982

Bf Maj 2015

Hej allihopa, och grattis till bebisarna i magen! Jag följer gärna med här,

Har bf den 10 Maj, det blir vårt 3:de barn.

• Ace1982

Är det någon som har börjat känna bebisen än? Ibland tror jag att det är den jag känner men sen tror jag inte de... Är väl gas antar jag ;p längtar sååå till jag känner det lilla livet inom mig...

Med min dotter kände jag i v 16 och med sonen i vecka 14, väntar med spänning nu :D

• Ace1982
    Titt ut skrev 2014-11-12 08:32:20 följande:

Å vad kul, den där väntan på första "sparken" är så mysig!

Jag har börjat känna bebis, jag kände väldigt tidigt runt vecka 12, en känsla som är obeskrivlig. Jag kände lika tidigt med mina två andra barn. Det fladdrar till någon sekund och nu den senaste veckan har det mer gått över till "duttar" (sparkar) Är i vecka 15 nu. Jag har så svårt att förstå att bebis är ca 10 cm stor nu. Så himla mysigt!

Så mysigt att du känner den! Är ju med i vecka 15 så jag tror nog att jag borde ana nått snart :D
  • Ace1982

Det är ju jätte individuellt de där med vikten, själv väntar vi vårt 3;de barn och jag har redan gått upp 6 kg är i vecka 16, går alltid upp mycket i början... Har gått upp ca 15 kg med båda barnen. Dock är väl inte magen så stor som man kan tro vid de här laget vid tredje barnet.

• Ace1982

Det är säkert så att du bär detta barnet längre in, jag var betydligt mindre med mitt andra barn än med mitt första, med första syntes de i vecka 15/16 och med andra kunde jag lätt dölja det fram till vecka 30, denna gången gissar jag på runt vecka 20, visst jag är mer svullen på kvällen, å känner man mig väl så syns det TYDLIGT på brösten vilka jag inte har några i vanliga fall ;p

Har du inte några andra "symtom"? Så som ömma bröst, illamående,trötthet?

Anonym (V 8) skrev 2014-11-19 10:35:06 följande:

Jo absolut, men jag hade tänkt vänta till RUL? Kanske för långt? de är inte förrän 18 dec.

Är väl mest jobbet och syskon till barnen jag känner måste få veta snart.. Men jag känner mig också så osäker så magen inte syns. VARFÖR SYNS DEN INTE :( lite jobbigt att den är helt borta liksom, Har inte varit på varken Vul ell kub heller. Kanske ska ringa Mvc..

Svar på tråden Bf Maj 2015