• EmmaK1

Bf Maj 2015

Hej allihopa!!

Jag är gärna med i denna tråden också om jag får:)

Jag är gravid i v 15 och beräknad till den 17 maj bor i Borås.

Ska på ultraljud imorgon då jag i måndags och idag har haft små blödningar som jag blir väldigt stressad av. Har inte blött nått i graviditeten innan så blir ju så klart rädd att nått ska va fel:(

Har tyckt att jag känt bebisen ett litet tag nu så vi får hoppas att det jag känt stämmer annars blir det en tung dag imorgon.

• EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-11-19 17:51:39 följande:

Kul att se dig igen Emmak1!

Lär inte kul med blödningen :(. Har ni varit på kub?

Hej!

Nån man känner igen:)

Det är säkert inget men bättre att kolla upp det än att gå och oroa sig!

Ne jag ska inte göra kub man ska va 36 år för att göra det här.

Hur går det med dina foglossningarna?
  • EmmaK1
    Yonndax skrev 2014-11-19 17:53:42 följande:

Förstår att du är orolig. Men man kan ju små blöda lite hela grav utan problem. Lycka till och hoppas det går bra imorron.

Jag vet men vill ändå va på den säkra sidan då det är 5 veckor kvar till RUL:)

Tack så mycket! Återkommer imorgon om hur det gick.
  • EmmaK1

Var och kollade blödningarna jag haft i veckan och allt såg bra ut och dom kunde inte se vart blödningen kom ifrån. Bebisen mådde hur bra som helst förutom att den hade hicka, var lite häftigt att se faktiskt:)

Allt känns bra nu iaf så nu kan man fortsätta njuta av det lilla livet i magen:)

• EmmaK1
    Pyssilullan skrev 2014-11-29 08:21:46 följande:

Fler som väntar tredje barnet o är i vecka 17? Men som varken har mage ell känner rörelser ?

Väntar andra barnet och går in i vecka 17 på måndag och har inte heller någon mage och känner väll inte direkt några rörelser heller! Ska på RUL den 22/12 känns som en evighet dit!!
  • EmmaK1

Vi ska på ultraljud den 22/12, känns som att det kommer bli den bästa julklappen i år????

Svar på tråden Bf Maj 2015