Inlägg från: lillalisafisa |Visa alla inlägg
  • lillalisafisa

Bf Maj 2015

Hejsan alla blivande mammor! Har smygläst denna tråden ett tag nu och tänkte höra om jag kunde hoppa in? :) jag har bf 17 maj och är i vecka 13 (12+1) så känns bättre nu när man kommit över den magiska gränsen. Har en dotter född september 2011 så detta blir barn nummer 2. :) har även ansökt om att få vara med i FB gruppen.

• lillalisafisa

Tack :) jag har äntligen börjat må bättre och hittat energin tillbaka. Har mått riktigt dåligt de första veckorna med extrem trötthet och mycket illamående o kräkningar men nu har jag nog kommit in i de klassiska spökveckorna för just nu mår jag faktiskt rätt så bra :)

Är det någon som har börjat känna lite fladder?

Jag tror att jag har känt något litet men kan också bara vara tarmarna :)

• lillalisafisa
    fantasifull skrev 2014-11-04 09:40:53 följande:

Här är min superlilla mage (som känns otroligt stor) för en vecka sedan, 11+0 :) snart dags att uppdatera bilden kanske :) phpW0kqaW71645.jpg

Va fin liten bula! Jag ser mest svullen ut fast folk runt omkring mig börjar nog misstänka nu att vi väntar smått igen. Kul att du har känt fladder då är kanske min känsla också rätt att det va lilla bebis som fladdrade :))
  • lillalisafisa
    MorCaa skrev 2014-11-19 21:17:38 följande:

Jaha.. Då kör vi veckans magbild.. ;)

phpI447oQ74662.jpg

Gud vilken fin bebis mage :)) avis. Min mage ser bara svullen ut, precis som om jag ätit lite för mycket gott på sistone :/ haha
Svar på tråden Bf Maj 2015