• mali86

Bf Maj 2015

Går med i FB gruppen om jag får! BF 19 maj

Nu Sthlm men ska flytta hem till Gbg innan den bebisen kommer :)

• mali86
    Nelly88 skrev 2014-11-21 11:15:44 följande:

Så skönt att allt såg bra ut! Jag räknar ner till RUL som besatt, 39 dagar kvar... evighet! Har varit och köpt en liten babyoutfit i strl 50 bara för att tillåta mig själv att försöka njuta av att vara gravid, men efter RUL tänker jag skrika ut till hela världen att vi ska ha en till :)

Ja de flyttas ju lite hela tiden, får se vad de säger på UL!

Det känns både och jag kommer från Gbg så vi flyttar ner igen eftersom vi har familj där! Jag har lite vänner kvar där med, men lämnar väldigt många här uppe också!

Men tänkte de kunde vara kul att vara med i en sådan här tråd och komma i kontakt med lite andra mammor som kanske bor där nere också! Tyvärr va FB gruppen full! Men skriver vidare här i tråden istället :)
  • mali86

Inte helt haj på att skapat grupper!

Men om de finns fler som bor i Gbg och ska få barn i vår och inte redan är med i någon grupp, och är sugna på att vara det kan ni gärna skicka ett meddelande till mig här så kan jag läsa på lite hur man gör och försöka styra en ny!

• mali86

Jag har nu skapat en grupp för GBG, verkar vara många som vill vara med! (Gruppen är hemlig och syns inte)

Om man vill vara med får man antingen skriva sin mail här eller i ett meddelande till mig med adressen så skickas en inbjudan till er mail!

Kul :)

• mali86
    Ciconiidae skrev 2014-11-22 08:52:03 följande:

Nu har jag kommit såpass långt i graviditeten att jag vågar mig in i en fb-grupp, bor i Gbg.

Skicka din mail i ett meddelande så lägger jag till dig :)
Svar på tråden Bf Maj 2015