Inlägg från: Jenny 314 |Visa alla inlägg
  • Jenny 314

Bf Maj 2015

Hoppar in här tillsammans med er.
    Väntar första barnet. BF 16 maj, men har diabetes så "smurfen" lär komma lite tidigare :)

Har mitt RUL 18 dec och är så sjukt nervös.
    Har Bara vart gravid en gång  som slutade i missfall i början av året. 
    Har gjort IVF.

• Jenny 314

Jag har RUL på torsdag och är då i v19 18+4
    Hoppas så innerligt att allt är bra och att vi får reda på könet :) 

• Jenny 314
    Bebben84 skrev 2014-12-15 11:07:58 följande:
    Jag har på fredag. Är då i v19 (18+0). Längtar sååååååå mycket! Vill veta vem som bor där inne :D
    Åh ja visst är man, så nervös så man mår illa av de. Men man måste ju våga hoppas och ha tillit till bebben i magen. Vi är 18+4 på torsdag ska va dr kl 9 :)
  • Jenny 314

Idag var vi på rul. jag va så nervös att jag spydde, hade ont i magen och hjärtat gode gud vad de slog hårt och fort. De lugnande sig när jag såg sötnosen på bilden.

Allt såg bra ut. Och vi väntar en flicka. :)

Ska tillbaka på tillväxt ul i v 28

• Jenny 314
    Kissemiss skrev 2014-12-19 09:38:19 följande:
    Wehoo grattis !! Bra start på helgen:D
    Grattis och va härligt att höra.
    Ja vi hade kl 9 igår men vaknade så tidigt och mådde så dålig så jag spydde och hjärtat slutade slå först när jag såg de lilla livet.
    Grattis till lilla flickan :)
  • Jenny 314
    Pyssilullan skrev 2014-12-19 14:21:33 följande:
    Köpte 3 fina plagg idag till bebisen! Jag hade ju handlat en hel drös - Men det visade sig igår på Rul att min magkänsla var fel, så jag har handlat fel ha ha, men nu så har jag handlat på mig lite i rätt färg :D
    Ja vi har köpt sängen innan rul, mest för vi ändå hade andra saker att köpa hem från ikea. Annars några enstaka klädesplagg. Sen idag beställde vi vagnen! Trodde de skulle ta ngn vecka att få hem den, men fick mejl 2 timmar senare att den skickats. Så de va snabba ryck :)
  • Jenny 314
    Kissemiss skrev 2014-12-19 21:29:19 följande:

Vilken vagn blev det?

Min fästman vill absolut inte beställa än "det är ju hundra år kvar". Killar förstår inte det här med tjejer och vagnar Har iallafall lyckats "lura" med honom till barkarby imorgon för att kolla in utbudet :D

hehe ja karlar är lite speciella ibland :) vi köpte paketpris brio smile :)
Svar på tråden Bf Maj 2015