Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll

Bf Maj 2015

Hej tjejer!

Jag viskar lite lätt, för detta är inget som jag gått ut med ännu. Ni som kanske känner mig eller läser min blogg, avslöja mig inte är ni snälla.

Jag väntar mitt 7:e (!) barn och är beräknad till Maj/Juni, helt galet och så overkligt!

Mina barn är mellan 0-6 år.

Får jag vara med här?

I sånt fall vore det jätte kul att veta lite om er, jag har inte hunnit läsa igenom något ännu

• Baby Doll
    Anonym (V 8) skrev 2014-11-04 14:09:27 följande:
    Så roligt, Välkommen och GRATTIS :) :) Jo - Jag vet vem du är ;) Vet att du gästbloggat hos Mirka någon gång osv. Ska inte avslöja!
    När har du BF? Jag är nu i vecka 13 och väntar mitt tredje barn (men sambons och mitt 5.e totalt) med datum 13 maj! Spännande!

Hihi, tack

Jag är i vecka 10 + nånting .-/ vet säkert på måndag

GRATTIS till dig!

• Baby Doll

Åh va roligt, många ska göra KUB de närmsta dagarna jag har tid på måndag, då tänkte jag berätta för familj/vänner.

Väntar 7:e barnet men tycker ändå att det är krångligt att räkna veckorna, haha. jag är i vecka 11+5 och säger alltid vecka + dag

• Baby Doll

Hej allihopa!
    I måndags var jag och gjorde KUB- allt såg bra ut så vi valde att berätta för alla BF 27/5

(supernervöst för alla reaktioner)

Här är de stolta stora syskonen Välkommen att kika in på bloggen om ni vill

www.mybabydolls.se

• Baby Doll

Hej alla tjejer!

Jag har inte varit så aktiv här på sistone eftersom jag varit ganska sjuk med lunginflammation Så jag har en del att läsa ikapp

Jag är gravid i vecka 17 + 0 idag- vad snabbt tiden går! Skrattande
    Här är jag + magen idag- 7:e barnet Hjärta

Tänkte passa på att fråga också om det finns fler därute som BLOGGAR?
    Skulle vara så roligt att följas åt även via bloggar då det blir mer "personligt" där

Ni är jätte välkomna att kika in hos mig:

www.mybabydolls.se

-Mamma till 6 småttingar i åldrarna 0-6 år och gravid BF maj -15-

www.mybabydolls.se Mamma till 6 + 1
  • Baby Doll

Hej allihopa! Det var ett tag sen jag var här inne sist, har varit svårt sjuk i lunginflammation

Var på RUL i förra veckan, så nervöst och spännande och frågade då försiktigt om man kunde se kön, vi väntar ivrigt på lillasyster som är beräknad till 27 maj! KyssHjärta

www.mybabydolls.se

Fler som valt att ta reda på kön i förväg?

• Baby Doll
    Kissemiss skrev 2015-01-12 12:23:38 följande:

Såg en spark genom magen för första gången i morse!! Blev som en bula på magen i några sekunder :D så coolt!! Vecka 24 idag.

Härligt!!! Längtar tills jag också känner utanpå denna gång .-D
  • Baby Doll

Åh tänk att sakta men säkert börjar det närma sig för oss alla! Skrattande

Veckorna går fort tycker jag, men det är lika bra! Kommer nog inte att tycka det den sista tiden

Har ni mycket sammandragningar?

Här är jag och magen, 7:e barnet i vecka 22 + 0 (igår)

www.mybabydolls.se

• Baby Doll

Läser att många av er ska ha en Bugaboo Donkey, den har jag med Tänkte fråga om ni har någon ståbräda till dem och vilka ståbrädor som funkar?

Jag kommer att ha bebis i vagnen med "storebror" som precis hinner fylla 1 år, och så tänkte jag mig en ståbräda till syster som ä 2 ½ år då

Svar på tråden Bf Maj 2015