Bf Maj 2015
Vecka 14 idag!! :) och magen växer.. ;)
Vecka 14 idag!! :) och magen växer.. ;)
Lutar åt Cornelia om det blir en flicka och Lukas om det blir en pojke. Har en son sedan tidigare som heter Ludvig.
v 9+3
För oss lutar det åt en www.emmaljunga.se/barnvagn/mondial-duo-combi/ Kommer dock försöka hitta en begagnad i bra skick. Köpte sonens vagn beganat och den har hållit bra. Dock är den snart 7 år gammal så den börjar ge upp.
Idag är det dags för första besöket på mvc (11+0) mest orolig för de här med vågen då jag ligger lite på plus sidan :P vissa bm är ju terror då. Hoppas på att slippa glukosbelastningen iaf gjorde jag förra graviditeten. Hoppas också på att kunna tigga till mig ett ul för här gör man inget förens rul v.18 känns som en evighet vill bara se det lilla hjärtat. Är det någon mer här som inte gjort ul än?
Idag är det dags för första besöket på mvc (11+0) mest orolig för de här med vågen då jag ligger lite på plus sidan :P vissa bm är ju terror då. Hoppas på att slippa glukosbelastningen iaf gjorde jag förra graviditeten. Hoppas också på att kunna tigga till mig ett ul för här gör man inget förens rul v.18 känns som en evighet vill bara se det lilla hjärtat. Är det någon mer här som inte gjort ul än?
Angående vagnar så är jag lite förälskad i crescent trike. Med orange på chassit.
Gått in i v 12 och illamåendet har avtagit rejält. Har ersatts med ett svart hål...haha. ständig hunger. Brösten gör sjukt mycket ondare också.
Någon som vet om kramphugg i ljumskarna när jag reser mig upp för fort är nåt farligt? Släpper med en gång men hugger till två ggr.
Var imorse på mitt andra besök hos BM, är i vecka 13, och går in i vecka 14 imorgon. Det tog 10 minuter sen var jag klar, Jag som sett fram emot detta så länge.
Jag fick ringa och boka tid för UL själv, mitt nästa besök hos BM blir inte förrän nästa år...
Jag sa att jag inte känner mig gravid, Jag mår alldeles för bra, har mått bra hela tiden, ingen mage syns och allt är så bra varje dag.. Då sa hon bara, så länge du inte blöder så kollar vi inget!
Sen fick jag gå hem :/ Å ringa o boka min egna tid för UL, kändes lite konstigt och kort lär jag säga.. Eller så är jag extra känslig nu!
Här är min stoora mage.. ;)