• malle88

Bf Maj 2015

Jag vill gärna vara med. Plussade i helgen men har fortfarande svårt att tro det Glad Killen däremot håller på och spricka av nyheten. Är troligen i v. 5. Ska till bm nästa vecka. 26 år boende i Karlstad Glad

BF maj -15
  • malle88

Hej, har inte varit aktiv alls i tråden men tänkte jag kanske kunde hoppa in och fråga ändå :) vår dotter är drygt fyra veckor, tyvärr körde hennes födelse ihop sig rejält med en stor händelse på makens jobb och som krävt en del av honom (han är chef).

Lillan är verkligen snäll och allt går bra men känner mig såå besviken på hur det blev. När maken kommer hem fpr jag trycka ner henne i hans knä för att få iallafall duscha ifred (helst tycker han jag kan ta med henne). Visst han tycker om henne och leker lite med henne då men tar inga egna initiativ att ta henne. Trodde ju liksom att han skulle kasta sig över henne och så. Hur är era män? Är min extremt tafatt?

• malle88
    Moolie skrev 2015-06-08 19:53:14 följande:

Min man är inte så delaktig heller. Men jag tycker inte det är ett så stort problem mu när hon mest sover och ammar. Han har bytt totalt 3 bajsblöjor... Men jag tänker att han gör annat. Jag är ganska revirmarkerande nu i början... Antar att det är naturens gång lixom...

Vad bra att jag inte är ensam om det. Har också tänkt så men fått för mig.att alla andras män byter blöjor och är uppe på nätterna och så. Han rätar väl ut sig men det är lite tråkigt. Nu har jag iallafall pumpat mjölk som han kan ge henne vb :)
Svar på tråden Bf Maj 2015