Bf Maj 2015
Jag vill gärna vara med. Plussade i helgen men har fortfarande svårt att tro det Killen däremot håller på och spricka av nyheten. Är troligen i v. 5. Ska till bm nästa vecka. 26 år boende i Karlstad
Jag vill gärna vara med. Plussade i helgen men har fortfarande svårt att tro det Killen däremot håller på och spricka av nyheten. Är troligen i v. 5. Ska till bm nästa vecka. 26 år boende i Karlstad
Hej, har inte varit aktiv alls i tråden men tänkte jag kanske kunde hoppa in och fråga ändå :) vår dotter är drygt fyra veckor, tyvärr körde hennes födelse ihop sig rejält med en stor händelse på makens jobb och som krävt en del av honom (han är chef).
Lillan är verkligen snäll och allt går bra men känner mig såå besviken på hur det blev. När maken kommer hem fpr jag trycka ner henne i hans knä för att få iallafall duscha ifred (helst tycker han jag kan ta med henne). Visst han tycker om henne och leker lite med henne då men tar inga egna initiativ att ta henne. Trodde ju liksom att han skulle kasta sig över henne och så. Hur är era män? Är min extremt tafatt?
Min man är inte så delaktig heller. Men jag tycker inte det är ett så stort problem mu när hon mest sover och ammar. Han har bytt totalt 3 bajsblöjor... Men jag tänker att han gör annat. Jag är ganska revirmarkerande nu i början... Antar att det är naturens gång lixom...