• S1528

Bf Maj 2015

Hoppar in här i tråden om det är okej..

Hörde egentligen hemma i BF April, men lillan låter vänta på sig och det känns lite trist när "alla andra" i den gamla tråden fått sina små. Man känner sig lite som ensammast i världen ;)

Är på BF+4 idag och har tyvärr inga känningar alls :( Imorse började jag undra om jag verkligen är gravid eller om jag bara ätit för mycket och inbillat mig alltihop, haha..

• S1528
    Blicka skrev 2015-05-01 15:19:45 följande:
    Välkommen ! Trist att gå över tiden... Gick över en vecka med första barnet. Drygt att vänta men snart händer det smile1.gif
    Jag hoppas verkligen det :) Men det känns lite som att springa ett marathon och efter mållinjen få veta att man ska springa ytterligare 5 kilometer ;)
  • S1528
    Blicka skrev 2015-05-01 15:45:17 följande:
    Vet ni vad ni väntar på?
    Ja, vi väntar på en liten tjej :)
  • S1528
    Guckin skrev 2015-05-01 15:59:59 följande:

smile2.gif Kanske jag oxå måste byta då... smile5.gif
    Javisst, men ditt lilla pyre kommer imorgon tror jag :)
  • S1528
    Blicka skrev 2015-05-01 16:42:40 följande:
    Kul smile1.gif har ni barn sedan innan? Vi har två grabbar o ul-bm sa att det sannolikt var en tjej denna gång.
    Nix, det är första barnet här :) Vi kollade kön pga ärftlig sjukdom i min familj, men annars hade jag nog velat behålla det som en överraskning :)
  • S1528
    Jozsan skrev 2015-05-02 11:05:08 följande:

Hej på er! Jag hoppar in här också, bf +4 idag och inte en enda känning att det skulle vara någon bebbe på G ut;) Nu är det alltså ett majbarn vi väntar på och jag hoppas slippa bli igångsatt

BF +5 här, inte en endaste känning här heller. Till och med sovit hela natten med undantag av en ynka kisspaus, minns knappt när det hände senast!
  • S1528

Jag ska också testa de där punkterna.. Efter att jag dammsugit, skurat klart golven och putsat fönstren.. Nu är det vräkning som gäller ;)

• S1528

BF +6 och ingen bebis.. Så varken städning eller deklaration hjälpte till att få igång förlossningen ;)

Inatt har jag dock sovit hela natten utan att ens behöva gå upp och akutkissa, så två lugna nätter på raken nu. Hoppas att det betyder något :)

• S1528
    Serah skrev 2015-05-04 12:38:50 följande:

Är så orolig att bebisen är sjuk eller nåt :(

Vilken vecka är du i med tanke på igångsättningen?
  • S1528
    Serah skrev 2015-05-04 12:59:30 följande:
    37+4

Bebisen är några minus mindre och så har han en cysta i buken de inte vet vad det beror på. De och de minskade rörelserna gjorde att det här beslutet togs.
    Åh :/ Jag hoppas att igångsättningen går smidigt för dig och att liten är frisk och kry när han kommer ut!
Svar på tråden Bf Maj 2015