Kissemiss skrev 2015-03-13 11:25:49 följande:
Känner att jag gått lite crazy senaste veckan gällande bebissaker:D köpt skötväska, kläder, glasflaskor, bumperskydd, handtagsskydd och regnskydd för donkeyns sidokorg :P Här delar vi inte upp på flera löner utan jag köper allt på en och lever på makaroner..närå ;)
Känner igen det där, har också köpt en massa på en gång. Svårt att hejda sig, men samtidigt bara sånt som vi behöver. Lika bra att köpa medans det finns det man letar efter och i tid ifall bebis vill komma tidigt.
pco skrev 2015-03-14 15:01:47 följande:
Vart på barnloppis i öjersjö idag, jätte fina kläder och mkt med prislapp kvar på. De två bästa köpen var nog en sommarjacka tunn rosa med stjärnor som kostat 549kr som de sålde för 150kr sååå fin dock i 56 men ja hon kan ju ha den sena sommarkvällar elr så, hade velat ha i 62 då hon hade kunnat ha som höstjackan oxå isf men men.. Och sen en tunnare typ fleeceoverol aktig med fötter till hösten i 68 för 25kr. Sen blev det bara lite höstkläder då vi har allt nu iaf de första månaderna förutom en solhatt men det kommer väl snart :)
Hur går det för er? Börjar ni bli klara med inköpen?
Härligt med fynd!
Jag tror att vi har köpt det mesta, vi vill dock vänta lite med kläder och lite andra saker eftersom vi inte vet kön än. Det är så svårt att hitta neutrala kläder m.m. Men sen så har ju jag två barn redan, en pojke och en flicka så vi borde hitta något av deras gamla kläder till den nya familjemedlemmen