• pco

Bf Maj 2015

Kissemiss skrev 2015-04-19 21:44:32 följande:

Precis testat färsk ananas...känner inget än;P v38 imorn

Vad händer om man äter färsk ananas? :o
  • pco
    Kissemiss skrev 2015-04-19 23:39:48 följande:
    ...ingenting händer tyvärr haha smile1.gif Läste någonstans att det kunde starta förlossningen smile5.gif
    Hehe okej, får väl oxå prova om typ någon vecka :p
  • pco
    8barnsmamman skrev 2015-04-19 23:20:57 följande:

Äntligen kom lilltösen 3780gr 51 cm snabbt & lätt allt gick på 1 timme, tur vi redan va på plats .

php94YRkv57081.jpg

Åh stort grattis till lilltjejen ???? när var det beräknat?
  • pco
    Blicka skrev 2015-04-19 22:27:32 följande:
    Rörelserna är längre - som att jag känner flytt på en arm eller ben från början till slut. Fortsatt mkt rörelser men mer svepande än sparkar om jag skulle försöka beskriva.
    Okej, hmm så är det inte för mig utan snarare tvärtom att det känns jätte snabbt men svagare lixom o ibland i slowmotion så jag känner typ innan ibland.

Jag har inte känt de här svepande som du o många andra sagt typ att känna en fot som dras elr så.
  • pco
    Blicka skrev 2015-04-20 17:09:08 följande:
    Är du orolig ska du kolla upp tycker jag, men hur man känner beror ju också på hur bebis ligger. Kanske vänt sig inåt? Min har legat i samma läge länge o det har gjort att jag känner ungefär på samma ställe hela tiden.
    Nja är väl inte orolig så, klart man tänker på det men jag känner den mkt varje dag. Ska fråga min bm på torsdag. Sökte lite på det o såg andra som oxå haft så i slutet så det verkar inte vara alltför ovanligt iaf.
  • pco
    Isabella93 skrev 2015-04-20 19:24:31 följande:
    Jag känner sådär också. Mest snabba rörelser nere vid huvudet så jag tänker att det är händerna som fladdrar ;)
    Hehe ja det är det nog :) hur mår du i övrigt?
  • pco
    Blicka skrev 2015-04-20 22:00:29 följande:
    Ja fråga bm. De får ju mindre plats att röra sig nu på slutet. Vilken v är du i? Är själv i v 35.
    Jo det är sant. Går in i v 38 i morgon och dessa 'annorlunda' rörelser började samma dag som jag gick in i 37. Ja jag ska fråga bm så får vi se :)
  • pco
    Isabella93 skrev 2015-04-20 22:31:03 följande:
    Jag mår bra, har lite känningar av foglossning men det är mest på nätterna och jag har svårt att sova så jag är väldigt trött om dagarna. Nu har jag även haft värkar 3 dagar i rad, det känns som att de bara blir starkare o starkare också så jag vet inte om det kan vara något på G. Hur mår du då? :)
    Oj okej ja men då är väl nåt på g för hoppningsvis :) här är ryggen mest som ställer till, små knakar här o där, har fått en del vatten i fingrarna då de domnar bort när jag tex pratar i telefon o vissa dagar känns fingrarna tröga att använda o sen att jag spyr fortfarande varje morgon :/ nu förstår jag de som spyr hela graviditeter ursch ursch o till råga på allt har jag blivit sjuk nu med pollen som förvärrar allt :( ursch jag har aldrig varit så mkt sjuk som nu under graviditeten, jag drar åt mig allt. Vill inte vara gravid mer nu :/
  • pco
    hellomum skrev 2015-04-21 15:54:53 följande:

Fatta att det ser ut så här i v37, galet och ändå är de så små när de kommer ut?!? Vad vi kan ändå, snart är det maj och då trillar våra bebisar ut. Snart i mål och vi är fantastiska! phpWcMnF373209.jpg

Va roligt att du la upp denna bilden :) det förklarar ju en heldel tryck lite här o var.

Ajajaj vid revbenen säger jag bara :/
  • pco
    dita skrev 2015-04-22 07:38:49 följande:

Hej alla pigga och glada. Det var ett tag sedan jag var inne och läste nu eftersom datorn krashade :( ser att någon redan fått sina små liv stort grattis Till er och välkomna till världen till de små.

Tjejer jag behöver er hjälp fick en färsk blödning i söndags och de kunde inte se var den kom ifrån någon som varit med om något liknande?

Ja jag fick två stycken störtblödningar i början en i v 6 och en i v 7 med extrem mensvärk som följd. Första gången kunde de inte se vart det kom ifrån och andra gången såg de som ett blåmärke på ytterkanten av livmodern, så blödningen va inte inne i livmodern utan den gick runt på nåt sätt. Kanske samma för dig?
Svar på tråden Bf Maj 2015