• Blicka

Bf Maj 2015

Jordgubb90 skrev 2015-04-12 21:35:03 följande:
    Det är ingen som vet nånting tyvärr :-/ Inge

mer än att jag blir kvar på sjukan iaf några dagar till.
    Bra att de har koll på er iaf! Är du kvar själv eller har du maken med dig?
  • Blicka

Kul att se era vagnar. Blir en bugaboo donkey för oss med. Jag hoppas på att bli nöjd.

• Blicka
    8barnsmamman skrev 2015-04-14 10:49:09 följande:

Här ville inte bebis stanna längre :) så vi är inlagda på förlossningen & väntar på starkare värkar , ingen som vågar skicka hem mig då de tagit 20 min när de väl får fart!

Spännande - lycka till o ser framemot uppdatering!
  • Blicka
    Jordgubb90 skrev 2015-04-14 19:02:00 följande:

Vill bara uppdatera er alla om att jag inatt födde en liten son på 2850 g och 49 cm lång. Född i vecka 35 men jätteduktig att äta och alla värden ser finemang ut än så länge :) förlossningen tog 3 intensiva timmar. / lyckligast på jorden

Stort grattis
  • Blicka

Min kommer andra halvan av maj o jag tror jag kommer köra med filt.

Tog fram små kläder ikväll stl 50 o 56 som blivande syskonen använt. Blir till att tvätta upp nu o köpa ngt nytt inför ankomst.

• Blicka

36 dagar kvar till snitt. Längtar efter bebis. Idag jättetrött o känt av sammandragningar. Måste försöka vila ikväll...

• Blicka
    Ciconiidae skrev 2015-04-16 19:19:52 följande:
    Jag är i vecka 37 nu och jag har känt så ett tag nu. nu har jag dock kommit ikapp med det mesta som ska göras och i den vevan ficl jag också tillbaka lite energi. Så för mig är det en kombination av stress och graviditet. Jag jobbar ju fortf heltid också.
    Tappat energi jag med o jobbar tre veckor till. Räknar ner!!
  • Blicka
    Bebben84 skrev 2015-04-16 22:28:41 följande:
    Oj vad långt ni har till bb :O. 17 km har vi. Känns precis lagom. Kör vi lite olagligt kan vi vara där på ca 10-12 min.
    Låter långt för några av er till förlossningen. Vi har fem km så väldigt nära.
  • Blicka
    marriew skrev 2015-04-17 08:42:04 följande:
    Vilket lyx att ha så nära:)

Jag bor i Kiruna så måste åka hela vägen till Gällivare. Vägen är långt ifrån den bästa, men nu är det knappt någon snö kvar iallafall. Det jag också är nervös över är att det är väldigt många viltolyckor efter den vägen med både ren och älg. Tänk om det skulle smälla när vi är påväg :/
    Men finns inte förlossning i Kiruna? Det trodde jag allt.
  • Blicka
    Titt ut skrev 2015-04-17 17:10:35 följande:

De senaste dagarna har jag blivit extremt hungrig, extremt törstig och extremt trött. Jag har inget minne av att jag blev så här med mina tidigare barn mot slutet. Det enda jag kommer ihåg är att jag var extremt trött dagen innan de föddes. Men jag har ju idag 1 månad kvar till bf så det kan inte vara förlossningen som är på gång. Fler som känner igen sig?

Min energinivå är betydligt lägre denna vecka än tidigare, orkar fm på jobbet. Em är jag lite i dvala. Fem veckor till snitt o bebis får gärna stanna till dess. Men känner att det ilar allt mer som om bebis fixerar sig o kan inte röra mig lite fort som tidigare. Fortsätter det så här blir det tre jobbiga veckor kvar på jobbet...
Svar på tråden Bf Maj 2015