Bf Maj 2015
mer än att jag blir kvar på sjukan iaf några dagar till.
Kul att se era vagnar. Blir en bugaboo donkey för oss med. Jag hoppas på att bli nöjd.
Här ville inte bebis stanna längre :) så vi är inlagda på förlossningen & väntar på starkare värkar , ingen som vågar skicka hem mig då de tagit 20 min när de väl får fart!
Vill bara uppdatera er alla om att jag inatt födde en liten son på 2850 g och 49 cm lång. Född i vecka 35 men jätteduktig att äta och alla värden ser finemang ut än så länge :) förlossningen tog 3 intensiva timmar. / lyckligast på jorden
Min kommer andra halvan av maj o jag tror jag kommer köra med filt.
Tog fram små kläder ikväll stl 50 o 56 som blivande syskonen använt. Blir till att tvätta upp nu o köpa ngt nytt inför ankomst.
36 dagar kvar till snitt. Längtar efter bebis. Idag jättetrött o känt av sammandragningar. Måste försöka vila ikväll...
De senaste dagarna har jag blivit extremt hungrig, extremt törstig och extremt trött. Jag har inget minne av att jag blev så här med mina tidigare barn mot slutet. Det enda jag kommer ihåg är att jag var extremt trött dagen innan de föddes. Men jag har ju idag 1 månad kvar till bf så det kan inte vara förlossningen som är på gång. Fler som känner igen sig?