-
Har sju arbetsdagar kvar längtar o räknar ner. Sen en o halv vecka innan snitt 21/5. Snart framme vid målet.Ciconiidae skrev 2015-04-28 22:16:07 följande:Vad spännande! Imorgon går jag in i vecka 39 och har sex arbetsdgr kvar. Ser så framemot att gå hem och få vila.
-
De knäppningar jag har är hicka. Låter på din beskrivning att det inte är rytmiskt tickande utan ngt annat?Isabella93 skrev 2015-04-28 22:05:36 följande:
Är det någon här som hört typ som en knäppning inne i magen? Jag har hört det två gånger idag och blir fundersam på vad det kan vara för ljud :)
-
Ja det är lyx att veta datum, men klart hade det varit lämpligt att föda vaginalt så hade jag valt det. Men nu är det som det är o jag hoppas snittet denna gång blir samma positiva upplevelse som sist.Ciconiidae skrev 2015-04-28 22:51:31 följande:Perfekt att vara hemma 1,5 vecka. Det är lite lyxigt att veta datum. :)
-
Hos bm idag. Järnvärde 119 så nu ska jag ta niferex o äta lite blodpudding o leverpastej. Ngn fler som tar niferex? När tar ni dom? Fick rekommendationen att ta 1-2 om dagen. Magen strax under kurvan, hjärtslagen bra, mitt blodtryck likaså. Ett besök kvar innan snitt.
-
Tack för tips ang niferex - ska börja med en o sen öka till två så jag ser att magen pallar det. Har förlorat blod vid tidigare fl så bra att öka på nu så utgångsläget är bra om det blir så även denna gång.
-
Hoppas det kommer igång snart för dig. Jobbigt att bara vänta...Baby Doll skrev 2015-04-30 14:47:06 följande:
Vattnet gick för 41 timmar sedan och inga värkar i sikte!
Jag bara är och väntar....
Igångsättning tidigast i vecka 37+0 som planerat. (Är i vecka 36+1 idag)
Kom ut nu Lucky#7 .... ????
mybabydolls.se
-
Härligt snart är du därhellomum skrev 2015-04-30 17:46:25 följande:
Sista besöket hos BM innan planerat snitt. Allt såg bra ut. En vecka kvar till inskrivning och efter det 3 dagar till målgång. Jej!
-
Nedräkningen kan börja på allvar
-
MorCaa stort grattis!! Hoppas allt gått bra
-
Välkommen ! Trist att gå över tiden... Gick över en vecka med första barnet. Drygt att vänta men snart händer detS1528 skrev 2015-05-01 15:15:05 följande:
Hoppar in här i tråden om det är okej..
Hörde egentligen hemma i BF April, men lillan låter vänta på sig och det känns lite trist när "alla andra" i den gamla tråden fått sina små. Man känner sig lite som ensammast i världen ;)
Är på BF+4 idag och har tyvärr inga känningar alls :( Imorse började jag undra om jag verkligen är gravid eller om jag bara ätit för mycket och inbillat mig alltihop, haha..