Inlägg från: snuttan87 |Visa alla inlägg
  • snuttan87

Hur har ni det med yrsel? Jag märker av det från och till hela tiden. Och finns det något man kan göra åt det??

• snuttan87

Jag tänker automatiskt på namn min sambo tycker dock att det är lite tidig, men jag ska börja skriva en lista så får man se vilket som passar sen vet ni när man kan se om det är en pojke eller flicka?

• snuttan87

Usch vad tradigt för er som fått mf håller tummarna för att det går bättre nästa gång!

En dum fråga kanske, men hur märker man att man fått mf?

• snuttan87

Godmorgon! jag ska på mitt första besök den 29e, men det är bara det om kost o alkohol och det. Sen vet jag inte än när inskrivningen blir..

Tycker detta är en helt underbar och spännande tid!

• snuttan87

Hej! Hur mycket sväller er mage under dagen? Min sväller jättemkt och ibland har jag redan problem med att ha jobbebyxorna! :-/ men sen försvinner nästan den mesta svullnaden på natten. jag är bara i v 7 ( 6+3)

• snuttan87
    hellolove skrev 2014-09-25 20:58:27 följande:

Är inskrivning och hälsokoll samma grej hos barnmorskan? För jag ska på hälsogrej hos barnmorskan på måndag, vilket blir mitt första besök där någonsin... 

hej!

Jag ska också på hälsokollen och mitt första besök på måndag! och jag känner mig precis lika "osäker" på vad som ska hända och hur allting går till! vilken vecka är du i?
  • snuttan87
    Längtan efter ett syskon skrev 2014-09-26 11:50:04 följande:

3 gången i rad nu med Mf. Fick Mf igår :( nu lägger jag barntillverkningen åt sidan

beklagar! styrkekramar
  • snuttan87
    MammaMia91 skrev 2014-09-26 15:46:15 följande:

Hej. Vad har hänt med fb gruppen? Jag hittar den inte bland grupperna jag är med i?

Det undrar jag med, har inte ens blivit medlem i gruppen fast jag har skickat ett mail till tjejen som starta den
  • snuttan87
    Starshaped skrev 2014-09-26 12:41:44 följande:

Måååååååånga majbarn! Härligt!

Här kommer det förhoppningsvis en till :)

Är snart i v.9 och är beräknad till ca 11 maj som det ser ut nu..

Ska på första riktiga ultraljudet på måndag!

:)

hej o välkommen!

Jag är i v 7 (6+4), hur kommer det sig att du får gå på ultraljud redan på måndag ?? Jag trodde man skulle göra det senare. Men kul såklart o äntligen få se vad som händer där inne!
Svar på tråden Bf Maj 2015