Bf Maj 2015
Nej, inget sexsug men dock närhetsberoende.
Nej, inget sexsug men dock närhetsberoende.
Hur har ni det med yrsel? Jag märker av det från och till hela tiden. Och finns det något man kan göra åt det??
Jag tänker automatiskt på namn min sambo tycker dock att det är lite tidig, men jag ska börja skriva en lista så får man se vilket som passar sen vet ni när man kan se om det är en pojke eller flicka?
Usch vad tradigt för er som fått mf håller tummarna för att det går bättre nästa gång!
En dum fråga kanske, men hur märker man att man fått mf?
Godmorgon! jag ska på mitt första besök den 29e, men det är bara det om kost o alkohol och det. Sen vet jag inte än när inskrivningen blir..
Tycker detta är en helt underbar och spännande tid!
Hej! Hur mycket sväller er mage under dagen? Min sväller jättemkt och ibland har jag redan problem med att ha jobbebyxorna! :-/ men sen försvinner nästan den mesta svullnaden på natten. jag är bara i v 7 ( 6+3)
Är inskrivning och hälsokoll samma grej hos barnmorskan? För jag ska på hälsogrej hos barnmorskan på måndag, vilket blir mitt första besök där någonsin...
3 gången i rad nu med Mf. Fick Mf igår :( nu lägger jag barntillverkningen åt sidan
Hej. Vad har hänt med fb gruppen? Jag hittar den inte bland grupperna jag är med i?
Måååååååånga majbarn! Härligt!
Här kommer det förhoppningsvis en till :)
Är snart i v.9 och är beräknad till ca 11 maj som det ser ut nu..
Ska på första riktiga ultraljudet på måndag!
:)