• Serah

Bf Maj 2015

Hej igen! Oj, var ett bra tag sen jag skev härinne. Jag går in och läser ofta hur det går för er :) men tycker det är så bökigt att logga in på mobilen så det är sällan jag är inloggad :p

Ser att det hänt lite för några av er iaf :D spännande!

Själv har jag ca 26 dagar kvar till bf. Men känner mig rätt så less nu. Jag är heltrött om dagarna. Men inga känningar alls, förutom lite sammandragningar till och från. Men inga som gör ont så det räknas väl inte som några förvärrar då heller.... Eller jo, nåt annorlunda har jag börjat känna, att det ilar längs med ena benet ibland, inte ofta. Men kag antar att det nog bara är pga fogarna? Inga förvärkar?

• Serah
    Miras mamma skrev 2015-04-24 10:37:27 följande:

Så roligt att vi alla är inne på slutspurten nu! Om bara några vcekor kommer många av våra stora magar ha förvandlats till en massa små bebisar :) Själv kämpar jag på med försäkringskassan för att få dom att förstår att jag inte kan jobba längre. Arbetar som sjuksköterska och går in i vecka 36 imorgon. Har fått avslag 2ggr och har foglossning som ger mig kramp i hela benen helt plötsligt utan förvarning. Ibland känns det som att FK bara kränglar till det för att man tillslut ska tröttna och ge upp.. :(

Men fy! Usch vad jag lider med dig! :( funkar det inte att du blir sjukskriven då? Eller är det det du bråkar om med dom?

Jag blev sjukskriven för två veckor sen. Kontaktade min bm och sa att jag inte orkade jobba mer pga diverse saker. Jag hade skrivit upp alla tunga saker som fanns att göra på jobbet (fsklärare) och förberedde mig på att vara offensiv. Men det första läkaren sa när han såg mig var "din gångstil tyder på att du har ont". Jag behövde knappt rabbla upp hela mitt försvarstal, endast en tredjedel. Sen sjukskrev han mig :o