Bf Maj 2015
Känns som brösten är mindre ömma idag, är det något som går upp och ner för er?
Känns som brösten är mindre ömma idag, är det något som går upp och ner för er?
Hej tjejer! Tänkte ansluta här, om jag får? Har ingen aning om hur man skriver ett privat meddelande, alltså hur man skriver in sig i listan.
Men jag är i vecka 4+3, plussade i söndags :)
Beräknad förlossning den 27 maj, såg att någon annan oxå hade den dagen, så spännande!
När hör man av sig till MVC?
Och vad betyder UVL som ni skriver om?
Som ni förstår är det första barnet!
Vi har massor av tvillingar på både min och mannens sida, men vad jag förstod såg hon bara en å VUL. Men vi har fortfarande inte bestämt oss hur vi ska göra med abort eller ej. Det känns ju som att läkaren och BM såg något som var fel eller så eftersom båda rekommenderade det.
Jag har i alla fall mått lite bättre idag, fick sova nästan hela natten och slapp spy. Men idag har det varit lite spyor. Jag äter bara det jag är sugen på eftersom det vänder sig i magen annars så det slank ner 1/3 kebabrulle. Middag fiskbullar i hummersås! Haha, känner mig som världens bästa fredagsmysare, kommer säkert somna innan idol är klart. Men sambon får väl skylla sig själv, det är hans spermiers fel att jag är tråkig Fast han är så bra att ha, masserar, åker och köper päronsplitt sent på kvällen och står ut med mitt ständiga gråtande. Förstår inte hur någon klarar detta själv! Credd till alla ensamstående morsor.
Va många vi är från Örebro i tråden! Väldigt kul! :) igår var jag hos BM men får inget tidigt ul trots MA sist. Får glatt vänta till kub som är om 4-5 veckor ^^,
Har börjat mått illa nu, inga kräkor än, men bra nära några gånger och brösten har expanderat :)
Oj svarade på fel :-/ skulle agitera bilden på magen :)
Vi ska på kub den 6/11 efter det kanske jag råkar inhandla något när det eventuellt blir en resa till Ullared :)
Jag tror också att alla graviditeter är olika oavsett kön men man blir ju lite fundersam när det är en sån enorm skillnad från den förra graviditeten. Vi är så extremt nyfikna så vi kommer kika även denna gång, och går det inte att se på rul så hoppas vi kunna se på tillväxtultraljudet vi också kommer få göra.
Någon mer som lider av mycket illamående? Hur gör ni för att få behålla det ni äter?
Ska på VUL igen ikväll efter att ha haft aprikos/orange flytningar igårkväll.
Fy fan va jag är lessen nu :(