Inlägg från: MammaMia91 |Visa alla inlägg
  • MammaMia91

Bf Maj 2015

Det är många som snackar om inskrivning redan, jag har fått 2 tider, nu på onsdag, hälsosamtal och så den 28 oktober, inskrivning, då kommer jag vara i vecka 13 (12+0). Går in i vecka 9 (8+0) imorgon.

Det jag funderar på, är ni säkra på att det är inskrivning? Har ni haft hälsosamtal eller ni hoppar över det?

• MammaMia91
    Madicken01 skrev 2014-09-29 20:55:28 följande:

Då jag ringde sa hon att jag fick tid för inskrivning. Sist var det inskrivning och hälsosamtal samtidigt, detta är dock en ny MVC så här vet jag inte hur de gör.

Okej, ja det är ju olika från kommun till kommun.
  • MammaMia91

Hej. Är det någon som fått svar eller fått tag på hon som startade FB gruppen? När jag va med i den så skrev dem att det skulle inte ta in hur många Som helst i gruppen. Jag får inte tag på henne, jag måste blivit utsparkad ur gruppen helt utan anledning vilket är helt sjukt. Jag startar nog f*n en egen grupp

• MammaMia91
    K82 skrev 2014-10-06 12:31:14 följande:

Men vad är det för sätt? Att sparka ut nån ur en grupp? Om du startar en kan jag tänka mig att vara med. Inte alltid jag orkar logga in här och det vore skönt att ha några på fb som går igenom samma sak. Nån mer som är intresserad?

Jag fattar det inte. Så dålig stil. Men är det fler som vill vara med på FB så skapar jag en grupp där.
  • MammaMia91
    Jordgubb90 skrev 2014-10-06 13:33:27 följande:

I övermorgon ska jag på VUL. Är såååå nervös eftersom jag inte tror att jag har något i magen. OM där finns något så borde jag vara i v10 ca. Någon mer som känner att det inte finns någonting i magen? Kanske någon som varit på vul och varit säkra på att där inte är något men fått motsatsen bevisad? :)

Jag har inte tänkt boka något vul/ul trots att jag mår så bra som jag gör. Det ända jag känner av är tröttheten, att jag får ont i ljumsken efter lååång promenad och att jag blir lite lite åksjuk när jag åker bil/buss/tåg. Men jag mådde ännu bättre när jag väntade dottern så jag oroar mig inte.
  • MammaMia91
    Jordgubb90 skrev 2014-10-06 20:30:13 följande:

Skönt att känna sig så säker. :) Jag ska på vul för att jag har pco och går på fertilitetsmottagning. Men är ju som sagt sååå nervös. Men härligt att höra att du mår bra och mådde bra med din förra och ändå var gravid! :D

Ja det är helt underbart :). Det ända som är jobbigt just nu är att jag är så sjukligt trött.
  • MammaMia91
    UmeåMamman skrev 2014-10-07 21:01:37 följande:

Jag hakar också gärna på en ny FB-tråd, eftersom det verkar stört omöjligt att bli insläppt i den gamla... :)

Jag ska fixa en ny grupp :), skriver här sen när den är klar :)
  • MammaMia91

Håller på att fixa gruppen nu (hemlig grupp blir det såklart, så bara ni kan se den), men för att kunna skapa en måste jag lägga till vänner, men inga av mina vänner ska ha barn i maj så kanske kan bli vän med någon här som vill vara med i gruppen?

• MammaMia91

Hej nu har jag fixat gruppen på fb, så dem som vill vara med så skriv er mejladress till mig i privat meddelande här :)

Svar på tråden Bf Maj 2015