Bf Maj 2015
Här är min bild på ärtan.. <3
Här är min bild på ärtan.. <3
Haha ja men det är väl alltid nåt :)
Jag har ju istället fått panik och börjat drömma mardrömmar om att bebis kommer och att jag inte alls har något klart hemma! Det negativa med det beskedet ;) haha
Åh, fina magar och va kul att det går bra för alla. Man märker skillnaden på samtalsämnen från för några veckor sedan. Förut var det ganska mycket klagomål på illamående osv , nu är det ultraljud och magar. Blir så glad
Jag har börjat känna lite fladder
Namn tycker jag också är kul att fundera på. Sitter för tillfället och tittar på vagnar dessutom, har ni någon favorit? Vilken isåfall. Jag är helt fast i vagnträsket, det finns sååå många.
v15+5
Där har vi helt delade åsikter. Den vagnen skulle jag bläddra förbi helt haha!
Denna däremot:
www.barnpavag.se/sv/produkter/barnvagnar/duo-barnvagn-york-sport-alu-inkl-babyskydd-28m.html
Jag är helt kär! Priset är det ju inget fel på heller. Däremot får jag nog tänka om angående färgen även om det är den vita som får mitt hjärta att slå ett extra slag
Ja visst är det svårt!
I vanliga fall känns det jobbigt att det är så långt kvar till BF men i dessa stunder är det ganska skönt att känna att man har tid på sig :)
Tittar man super noga så ser man att den ena är marinblå i liggdelen och den andra är svart :)
Det här med namn, du gillade Samson, vad sägs om Sami? Passar de andra namnen men liknar Samson!
Ser att ni diskuterar vikt... Jag väger 86 och är 170 lång.. jag genomgick en gbp i aprill i år och vägde då 133kilo i februari i år! Jag tycker att ni kan vara lugna =) Jag känner mig smalare än någonsin haha Jag har gått ned 9 kilo sedan senaste mens och jag kommer nog inte gå upp nå i vikt under denna grav eftersom jag rasar i vikt fortfarande..
Jag är mer orolig för att bäbisen inte mår bra på grund av det... men vi får inget VUL.. Väntar dom på ett ul i vecka 14 ca som kanske kommer hända men vet inget än.. ska på inskrivning nästa fredag!
Min senaste son vägde 4100kg född ca 3 veckor för tidiigt... haha så jag hoppas att denna inte blir så stor... :)
Vi kommer också att köpa en beg. vagn och det lutar mot en Brio happy eller Emmaljuga.. vi bor i norr och behöver en stadig och vintersäker vagn :)
(v10+4)
Jag har också gjort gbp, grattis till nya livet väger 77, vägde förut 149.7kg (blev oxtokig när folk sa 150 haha)
Vilka mediciner äter du? Jag äter massvis pga gbp. Om din BM vet att du är magsäcksopererad så kommer du få ett tillväxtultraljud i vecka 32, så funkar det där jag bor i alla fall. Innan dess är det ingenting som sker annorlunda.
Kan man få FOGLOSSNING redan i vecka 13?!
Jag har så otroligt konstig VÄRK i låren, de strålar liksom... Vad kan det vara?
Menlotta BF 15 april, flicka
Morca BF 2:a maj Pojke
Kissemiss BF 10 maj Pojke
Livetiettnotskal BF 11 Maj Flicka
Cherryay BF 13 Maj Flicka
Pco BF 13 Maj Flicka
Sofia86 BF 15 Maj Flicka
MammaMia91 BF 16 maj Flicka
Dita BF 19 Maj Flicka
Bebben84 BF 21 maj Flicka