Bf Maj 2015
Är det någon som har gått ut med sin graviditet på t.ex jobb & sånt?
Är det någon som har gått ut med sin graviditet på t.ex jobb & sånt?
Nej det är YztiC som startade fb gruppen. Jag har kontaktat henne men utan svar..
Angående FB gruppen så tror jag det är trådstartaren Lilla Räven som ni ska skicka er mail i PM till
Någon som är runt 25år och tänker göra KUB? Jag velar..
Vi får inte göra kub eller tidigt ul hos oss, sjukt att det skiljer så mkt beroende på var man bor.
Grumlig urin? Normalt? Inte bra? Nån som vet?
Var på VUL idag, 7+4 men läkaren kunde inte hitta något foster... allt annat stämde men nu väntar jag mf :( känns ok eftersom vi har en son och vet att vi kan, men känner mig bara så lurad av min kropp! :(
Jag fattar det inte. Så dålig stil. Men är det fler som vill vara med på FB så skapar jag en grupp där.
Någon mer som upplever svullen mage och känsla av att magen är lite öm? Jag är i v.7.
Jag berätta för mina föräldrar direkt när vi plussade och min närmsta kollega o arbetsledare fick också reda på det då eftersom jag mådde så illa.
Mina symptom börjar med försvinna.. och det känns lite oroväckande tycker jag. :-/ är i v 11 nu. Hur tycker ni det känns att symptomen avtar? Jag är fortfarande mer kissnödig och mkt törstigare, men den där känslan som kändes som molande mensvärk är ju nästan helt borta.
Jättekul för er som fått se era små!
Själv har jag en väldans oro som jag hoppas någon kan hjälpa mig med. Jag har fått tillbaka mina ömma bröst, min mensvärks liknande känsla OCH en liten blödning! något jag bör oroa mig för??
Jättekul för er som fått se era små!
Själv har jag en väldans oro som jag hoppas någon kan hjälpa mig med. Jag har fått tillbaka mina ömma bröst, min mensvärks liknande känsla OCH en liten blödning! något jag bör oroa mig för??
Ring till kvinnokliniken direkt de öppnar! Vilken vecka är du i?
Den där oron kan ju göra en galen. Positivt att du har gravsymp! En blödning behöver inte vara någon fara. Jag har haft blödningar i mina två tidigare graviditeter, både tidigt och sent i graviditeten. Och det har gått bra.
Denna graviditeten har jag återigen blödningar så ja, jag förstår verkligen din oro! Ena dagen glädje jag över graviditet och nästa förbereder jag mig för missfall. Suck! Har UL inbokat nästa tisdag... Många långa dagar tills dess.
Hoppas det går bra för dig! Uppdatera gärna!
Meddelar nu att jag fått missfall och lämnar gruppen. Hoppas att det går bättre för er!
Hej!
Jag är så glad för er skull,ni som ska få bebisar i maj. Jag skulle med fått det men fick missfall i v 12. Håller nu tummarna på ett pluss om 1 vecka!
Går in här o läser ibland, på gott och ont. Det är kul o se att det går bra för er!
Kram