Bf Maj 2015
Trolig uvi här. Så nu medicin o vila. Längtar till sängen- ska försöka sova en stund.
Trolig uvi här. Så nu medicin o vila. Längtar till sängen- ska försöka sova en stund.
När har ni BF?
Jag har den 27 maj, men blir igpngsatt 3 veckor innan :)
Sitter och klurar på namn, vilket är lite svårt eftersom jag och mannen inte är överens alls.. :-/ Har ni bestämt namn ännu?
Här är jag och "Lucky#7" förra onsdagen
Hur mår ni?
Jag har BF 1.a juni och går in i vecka 27 imorgon,
Har mått bra hittills men börjat få mer och mer ont insida låg och liksom vid blygdbenet då jag går..
Idag på jobbet så hände också en oväntad grej, jag svimmade för ett par sekunder.
Jag hade gått en promenad till jobbet, ätit en smörgås i farten och var på väg mot toaletten då allt blir totalt kaos, Jag kallsvettas, lät slita av mig koftan, blir yr och svagt illamående och känner paniken komma, VAD HÄNDER!
Jag satte mig ner och allt blev svart någon sekund, sedan kom jag tillbaka igen lika fort men Yr och helt kall och blöt på kroppen.
Så obehagligt, vågade inte berätta för någon på jobbet heller, men efter att jag googlat en del så tyder det på mitt låga järnvärde? Vill aldrig mer behöva uppleva det. Nu hela dagen har jag känt mig extra trött/tung/dålig aptit osv.
Hur mår ni? Någon som varit med om liknande? Eller vet vad det kan varit?
Blev beviljat snitt idag så det känns skönt. Snitt troligen 19/5 el 21/5. Spännande!
Ingen sjukskrivning här och hoppas jag klarar mig. Däremot ett högt tempo på jobbet så man vet aldrig hur det blir framöver...
Sökte föräldraledigt from den 6 april idag! Har BF 10 maj.
Vad roligt det är att läsa förlossningssnack.. Tänk att det inte var längesen som vi diskuterade första spakar, RUL, kub och missfallsoron.. Och nu är det inte långt kvar till de första av oss visar upp sina ärtor.. ????.
V 30+5
Hur har ni det med sammandragningar? Jag har BF 25 maj så är i v28 nu.
Måste haft minst tio sammandragningar ikväll när jag bara legat ner och vilat i sängen. Ska livmodern öva sig så ofta redan? Borde jag kolla UVI? Eller vad säger ni som har lite erfarenhet?