Inlägg från: Anonym (MK) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MK)

Någon mer 45-åring som försöker bli gravidpå naturlig väg?

Hej!
    Jag har precis fyllt 45 och försöker nu få till en bebis. Lyckades bli gravid i slutet av 2023, men det slutade i MA - fostret dött i v 9. Mitt yngsta barn är fött 2022, slutade amma honom i oktober -23.
    Jag äter rosenrot dag 1-ÄL varje cykel. Folsyra, andra b-vitaminer, järn, D, magnesium, zink och omega 3. Har även fått hem Q10 nu som jag ska lägga till.

Vore kul att följas åt med någon annan som också försöker!
  • Anonym (MK)
    Anonym (Pop) skrev 2024-03-21 00:43:08 följande:

Vi fick två barn efter 40 års ålder. Prova bisolvon det fungerade här. 

Bisolvon? Berätta!
  • Anonym (MK)

Vad spännande Annic! Då håller jag tummarna.

Här är jag lite uppgiven. Hade en kemisk förrförra månaden, men annars ingenting sedan mitt MA i vintras. Känns som att jag borde ge upp helt, men jag är liksom inte klar.. Träffar många andra föräldrar iom att jag redan har flera barn, och många är liksom nöjda. Jag är inte nöjd, jag är inte klar!

• Anonym (MK)
    Anonym (X) skrev 2024-09-27 13:50:17 följande:
    Handlar det om att du vill ha fler barn eller att få uppleva bebistiden igen och allt som hör till? Vad händer när det barnet blir äldre, kommer du känna dig klar då? 

Jag vill ha fler barn! Hade väl oturen att träffa min man lite sent.. Mitt yngsta barn är 2,5 nu och jag har liksom både orken, lusten och engagemanget kvar för fler. 

Svårt att svara på om jag kommer känna mig klar när barnet blir äldre, men det antar jag..

Svar på tråden Någon mer 45-åring som försöker bli gravidpå naturlig väg?