• Nicka

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej Libra och alla andra! Hängde i din förra tråd så jag tänkte kolla om jag fick hoppa in här?
    Är idag på Rd 2
    Sista poäng försöket och sista i frys.

• Nicka

Många här som är på G nu :) jag hoppas att lilla pyret "Berit" har lagt sej tillrätta nu och att mensen inte kommer!! En vecka kvar tills test

• Nicka

Ruvdag 11 idag, ingen mens än, men molvärk och ibland missfärgade flytningar, går bara och väntar, så jobbigt! På söndag är testdag

• Nicka

Så tråkigt Luthien :( :( massa kramar!

Imon är stora testdagen här :) har jäkla värk, värst på kvällen/natten som nu när jag ligger i sängen, ingen mens o för tillfället inga missfärgade flytningar så försöker tänka positivt! Men de är minsann inte lätt...

• Nicka

Testade idag positivt :) :) så nu är de bara att vänta och hoppas hoppas!!! Jäkligt svårt att våga tro

• Nicka

Tack!! Nej inte första försöket.. 2a omgången hel behandling, minns knappt hur många gånger de blivit om jag ska va ärlig,detta kan nog kanske vara 5e insättningen men som sagt inte säker..

• Nicka

Lycka till!!

Här går dagarna långsamt.. Har molvärk och är trött, så rädd att de inte är som de ska. Har nu gått in i vecka 6.

• Nicka

Härligt sthlmsthlm :) lycka till! Har aldrig hört talas om nån som fått tillbaka tre, stor risk/chans dom och ni tar.

Här ruvas de på, har lite mycke molvärk så de känns sådär, har även fått problem med magen :( men de kan bero på att denna vecka är upp o ner på jobb plus graviditeten som säkert gör sitt, men snart är de helg! Och ännu en vecka har gått :) :)

• Nicka

Började blöda idag på morgonen :( :( plus att jag har fått problem med magen.. Måendet är i botten just nu. Blev att gå hem ifrån jobb då de kör på som tusan i magen "suck"

• Nicka

Här är de nog ganska kört nu :( :( började blöda igår på morgonen och nu störtblöder jag :( :( mår för jävligt, legat i sängen sen 15 tiden igår, bara varit uppe för att gå på toa o försöka dricka o äta nått litet, har ju problem med magen oxå...

• Nicka

Tack sjöblomman!
    Har inte upplevt de du beskriver under mina två ivf försök med gonal f. Hoppas de bara är nått tillfälligt för dej.

• Nicka

Pratat med Carlanderska nu, deras råd va att jag ska kontakta gynekologen som jag går hos här för råd om hur vi ska göra, problemet är att hon inte är på plats denna vecka,se vad barnmorskan tycker, Ca tycker vi skall avvakta tills nästa vecka med vul för att se om de finns nått eller om jag blött ut...

• Nicka

MadArp så fruktansvärt tråkigt!!! :( vet hur de känns då vi har varit i en liknade situation :(

Jag har sån ångest av att bara gå här och vänta, gynmottagningen på lasarettet ringer upp 13:50....sen ska man väl behöva tjafsa med dom om att få ett Vul..de är ju inte "akut" som kliniken säger, nä men jag vill faktiskt veta säkert!! Och inte behöva vänta en vecka för att få svar...

• Nicka

Har varit på gyn och gjort vul plus gravtest som visade negativt :( :( tungt även om de va de vi misstänkte..kommer nu att ta en paus över jul o nyår sen får vi se, kanske inte kommer att vara här så mycke, men jag önskar alla här ett jättelyckatill!!

• Nicka

Funderar lite eller mycke kring när mensen brukar komma igång efter missfall, nu har de gått 36 dagar sedan jag började blöda, tidigt missfall runt vecka 6. Då jag hade missfall i vecka 9 kan jag inte minnas att de tog så här lång tid.. Har ju inte skrivit upp nånstans.. Vågar ju inte hoppas på en spontan graviditet precis hmm nån som har tråkiga erfarenheter?

Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa