IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Jag håller på och laddar om för FET, blöder nu efter min första ivf. Vet någon här varför man måste ha en vanlig mens innan man gör FET? Jag skulle helst köra på direkt när nästa ägglossning kommer.
Jag håller på och laddar om för FET, blöder nu efter min första ivf. Vet någon här varför man måste ha en vanlig mens innan man gör FET? Jag skulle helst köra på direkt när nästa ägglossning kommer.
Idag så fick jag en glad gubbe på äl-testet, så på torsd ska vi göra ul för att kolla slemhinnan och på söndag blir det återföring om tiningen lyckas.
Hej, Jag väntar på nästa ägglossning för att göra FET, och det verkar som den kommit redan i fredags - på dag 23... Jättekonstigt, men ändå bra för det kanske innebär att vi kanske hinner FET innan julstängningen på Sahlgrenska. Har ni varit med om tidig mens efter misslyckat ET?
Idag bestämde vi att jag ska köra med Pergotime inför FET som förhoppningsvis blir v. 51, om nu ÄL kommer innan 15/12 för annars hinner de stänga...
Har ni kört med Pergotime?
Idag är det dags för FET! Sååå nervös att de ska ringa och säga att det inte blir något...
Och där kom mensen... Börjar bli seriöst trött på denna besvikelse. Bryt ihop och kom igen...
Blir så trött och ledsen. Känns som om kroppen leker med mina känslor... Började blöda lite igår och jag trodde att mensen redan var här, RD 7. Sen slutade det och det bara småblödde från och till under dagen. Hoppet tändes att det var en nidblödning! Idag vaknar jag och mensen är definitivt igång... Sorg IGEN! Gud va trött jag är på det här...